به گزارش ایرنا به نقل از سایت پلیس سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: شرور سابقه دار و متواری به هویت 'م – س' با اسم مستعار 'ت – ت' دارای چندین فقره شرارت با سلاح گرم، سرقت مسلحانه ، فروش مواد مخدر، تیراندازی و درگیری مسلحانه تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بوده که به دلیل تغییر چهره متواری و دستگیری وی میسر نبود، به همین جهت دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری این شرور به عوامل انتظامی ابلاغ شد.
این مقام ارشد انتظامی افزود: با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی محل اختفاء شرور توسط عوامل انتظامی شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی مخفیگاه وی محاصره و طی یک عملیات ضربتی متهم دستگیر گردید.
سردار عباس زاده تصریح کرد: متهم دستگیر شده دارای سوابقی همچون شرارت با سلاح گرم،حمل و نگهداری مواد مخدر ، سرقت های مسلحانه و عادی متعددی در شهرستان های اهواز، آبادان و کارون بوده و به مجازات 10 سال و 9 ماه حبس و جزای نقدی محکومیت دارد.
وی ادامه داد: این شرور معروف جهت فرار از قانون اقدام به تغییر چهره خود نموده بود که با تلاش عوامل انتظامی شناسایی و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پدر و برادر این شرور نیز در چند روز گذشته توسط پلیس دستگیر و به جرم شرارت و درگیری مسلحانه روانه زندان شدند و این اقدام پلیس باعث رضایتمندی اهالی و مردم چندین منطقه در اهواز شد.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.