به گزارش ایرنا، محسن بجنوردی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه در استان مصوب شده و در شهرک صنعتی شماره یک بجنورد آغاز به کار کرده است.
وی افزود: این شرکت فعال در زمینه اینترنت اشیا با مشارکت یک سرمایه گذاری ایرانی مقیم آلمان و سرمایه گذار ایتالیایی ایجاد شده است.
وی گفت: این شرکت، تولید کننده ربات ها و دستبندهای هوشمند است که با 500 هزار یورو سرمایه گذاری معادل 560 هزار دلار، آغاز به کار کرده و به بهره برداری رسیده است.
بجنوردی درباره سرمایه گذاری خارجی در استان افزود: اجرای پنج پروژه در زمینه ساخت نیروگاه خورشیدی به ارزش 179 میلیون دلار در استان مصوب شده است.
سرپرست معاونت اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود در باره وضعیت درآمدی استان اظهار داشت: درآمدهای عمومی استان در سال 96، 2 هزار و 350 میلیارد ریال و میزان درآمدهای مالیاتی استان 2 هزار و 120 میلیارد ریال بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در تیرماه امسال میزان درآمدهای مالیاتی استان 750 میلیارد ریال گزارش شده است.
سرپرست معاونت اقتصادی اداره کل اقتصادی و دارایی خراسان شمالی افزود: در تیرماه امسال میزان سپرده های بانکی استان 49 هزار و 602 هزار میلیارد ریال و میزان تسهیلات پرداخت شده توسط بانک های استان بیش از 55 هزار و 530 میلیارد ریال به ثبت رسیده است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.