به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز جمعه در آیین بهره برداری پروژه های عمرانی شهرستان اسفراین اظهار داشت: شتاب آهنگ عمران و سازندگی کنونی کشور در سال های اوج درآمدهای نفتی وجود نداشت.
وی افزود: دولت با وجود تنگناها توجه زیادی به عمران و پروژه های عمرانی داشته است.
وی با بیان اینکه عده ای تلاش دارند تا دولت بر زمین بخورد گفت: این افراد با این تصور که خود در صدر قرار می گیرند، می خواهند دولت بر زمین بخورد اما باید بدانند همه در یک کشتی هستیم که اگر غرق شود، ناخدا، ملوان و سرنشین همه با هم غرق خواهند شد و البته این، آرزوی دشمنان ما است.
خباز تصریح کرد: گویا برخی باور ندارند انتخابات تمام شده است، باید بگویم یا به دولت کمک کنید یا سکوت کنید و خود را برای 1400 بازسازی کنید.
وی با اشاره به اینکه برخی نقدها دلسوزانه است و حساب منتقدان دلسوز را از گندم نمایان جو فروش جدا می دانیم گفت: آنان که کارهای نکرده را به دولت نسبت می دهند و کارهای زشت خود را به پای دولت می نویسند حسابشان از منتقدان جدا است.
استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه باید دولت را در اجرای کارها حمایت کنیم افزود: عقل سلیم حکم می کند همه به رئیس جمهور کمک کنیم تا دولت موفق شود.
وی به اقدام برخی افراد در حوزه علمیه قم اشاره کرد و گفت: این حرکت بسیار زشت در حوزه علمیه قم را مراجع تقبیح کردند و سپاه هم درباره آن بیانیه داد.
استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود بر اعتماد سازی در جامعه تاکید کرد و افزود: اعتبارات دولتی پاسخگوی نیازها نیست و باید با اعتمادسازی، از قدرت مردم کمک بگیریم و بتوانیم سرمایه های بخش خصوصی را در استان جذب کنیم.
بر اساس این گزارش، به مناسبت هفته دولت، امروز 107 پروژه با 350 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان اسفراین افتتاح شد.
شهرستان 120 هزار نفری اسفراین در 65 کیلومتری جنوب شرقی بجنورد واقع شده است که مجتمع های فولاد و لوله گستر استان خراسان شمالی در این شهرستان فعال است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.