علی اکبر دلیرصحرایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال به مناسبت عید قربان، چهار مرکز در شهر بجنورد و 2 مرکز در شیروان برای عرضه دام دایر می شود و در هر کدام از سایر شهرستان ها نیز یک مرکز دایر خواهد شد.
وی افزود: این مراکز آماده ارائه خدمات به نیکوکاران هستند و از مردم انتظار می رود دام های خود را از این مکان ها تهیه کنند.
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی اظهار داشت: فعالیت این مراکز از صبح روز سه شنبه آغاز می شود.
وی گفت: از افرادی که دام مورد نیاز خود را از روستاها خریداری می کنند انتظار می رود حتما از افراد مورد اعتماد دام تهیه کنند تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.
دلیرصحرایی خاطرنشان کرد: سال گذشته در شهرستان راز و جرگلان مواردی از ذبح دام های بیمار مشاهده شد که این اداره کل به ناچار نسبت به معدوم کردن لاشه ها اقدام کرد.
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه خدمات بازرسی قبل، حین و پس از ذبح دام قربانی توسط دامپزشکی رایگان است از نیکوکاران خواست تا پیش از کشتار نسبت به بررسی سلامت دام و گوشت استحصالی مبادرت داشته باشند و در این زمینه از توان کارشناسان دامپزشکی استفاده کنند.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.