به گزارش ایرنا، صبح امروز چهارشنبه خانه سعید براتی، مملو از اقوام و خویشاندوان و مردمی بود که دل در گرو این آب و خاک دارند؛ زبان پدر و مادر این سرباز دلاور از فرط خوشحالی قفل شده بود، نمی دانستند با چه زبانی از مسئولان نظام قدردانی کنند.
پدر سعید براتی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خدا را شاکر و سپاسگزارم که بعد از این همه مدت، خبر آزادی فرزندم را شنیدیم.
ولی براتی گفت: سعید در سیستان و بلوچستان در مرز میرجاوه خدمت می کرد که توسط گروهک تروریستی از ناحیه پا مجروح شد و به اسارت در آمد.
وی ادامه داد: در این حادثه متاسفانه 9 نفر از سربازان دلیر این کشور به شهادت رسیدند و ما بعد از شنیدن اسارت سعید خیلی ناراحت و نگران حالش بودیم و در این مدت خانواده بخصوص مادرش حال و روز خوشی نداشت.
وی افزود: امروز خوشحالیمان را مدیون سربازان گمنام امام زمان (عج)، اطلاعات، ناجا، مرزبانی و سپاه و مسئولان نظام هستیم و خدا را هزاران بار شکر می کنیم که فرزندمان را بار دیگر به آغوش خانواده بازگرداند.
وی گفت: در حال حاضر فرزندمان در تهران است و قرار است که بزودی به آغوش گرم خانواده برگردد؛ در این مدت مردم خوب استان و اقوام نیز ما را تنها نگذاشتند و در کنار ما بودند.
برادر سرباز آزاد شده از دست اشرار نیز گفت: نمی دانیم که چگونه خوشحالیمان را از این اتفاق ابراز کنم و باورمان نمی شود که سعید قرار است دوباره با خنده های شیرینش به جمع ما بیاید.
وحید براتی افزود: من از همه مسئولان نظام بخاطر کار بزرگی که در حق مردم و خانواده براتی انجام داند تشکر می کنم.
به گزارش ایرنا سعید براتی به همراه 11 نفر از ماموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نیروی کادر و 9 سرباز وظیفه اوایل اردیبهشت پارسال در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه سیستان و بلوچستان به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست ها قرار گرفت.
در این اقدام تروریستی سه درجه دار و 6 سرباز وظیفه مرزبانی بر اثر تیراندازی تروریست ها به شهادت رسیده، 2 سرباز وظیفه زخمی شده و سعید براتی سرباز وظیفه زخمی و توسط اشرار و تروریست ها ربوده شد.
شهرستان 110 هزار نفری مانه و سملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است.
7183/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.