به گزارش ایرنا، دکترعلی اکبری روز شنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر ایرنای خراسان شمالی اظهار داشت: آقای خباز از همان روزهای آغاز سکانداری مدیریت استان، پیگیر مسائل و پروژه های کلان این منطقه بوده و برای توسعه استان تلاش دارد.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر خباز، توانمند و با تجربه است و به یقین حضور ایشان در استان سبب خیر و توسعه استان خواهد بود.
وی در باره وضعیت ادامه فعالیت استاندار جدید با تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: در صورتی که این قانون سبب توقف فعالیت آقای خباز در استان شود اما، زمان حضور ایشان هر چند کوتاه باشد، به یقین شاهد اتفاقات خوب خواهیم بود.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار و نمایندگان استان اهتمام جدی دارند تا پروژه های کلان استان زودتر به نتیجه برسند تصریح کرد: سرعت دادن به اجرای پروژه های راهسازی مهم بویژه تکمیل چهار خطه کردن محور بجنورد- جنگل گلستان و محور میامی- جاجرم از جمله پروژه هایی هستند که مورد توجه است.
اکبری افزود: پروژه های ریلی خط جوین- اسفراین- بجنورد و خط گرگان- بجنورد- مشهد نیز از پروژه های مهم برای توسعه استان به شمار می روند که تلاش داریم به زمان بهره برداری از آن سرعت داده شود.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی درباره اجرای طرح توسعه پتروشیمی گفت: اجرای مرحله دوم پتروشیمی از تعهدات دولت است و البته سه سال از کلنگ زنی اجرای این طرح گذشته است اما تاکید داریم که این طرح باید اجرایی شود.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.