دکتر علی حق بین روز سه شنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر ایرنای خراسان شمالی بر نقد سازنده تاکید کرد و اظهار داشت: در جامعه باید انتقاد وجود داشته باشد زیرا که سازنده خواهد بود اما سیاه نمایی مردم را مایوس خواهد کرد.
وی بر ایجاد نشاط و شادبی در جامعه اشاره کرد و افزود: انقلاب دستاورد های زیادی در حوزه بهداشت و درمان داشته است که انتشار خدمات ارائه شده از طریق رسانه ها مطلوب بوده که ایرنای استان در این راستا فعالانه برخورد کرده است.
این مسئول دانشگاهی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی پنج هزار نفر نیرو دارد اظهار داشت: این دانشگاه از اول انقلاب تاکنون گام های بسیاری در حوزه بهداشت و درمان برداشته است که اصلا قبال قیاس به پیش از انقلاب نیست.
وی در بخش دیگری از سخنانش به گسترش بیمارستان ها و مراکز درمانی در این استان اشاره ای کرد و افزود: قبل از انقلاب تنها سه بیمارستان با تعداد تخت بسیار محدود در این استان فعالیت داشت اما در این سال ها خدمات بیمارستانی بسیار گسترده شده است و حتی عمل های تخصصی و فوق تصصی نیز در این مراکز انجام می شود که در چند دهه گذشته رویا بود، هم اکنون بیش از یکهزار و 500 تخت بیمارستانی در این استان وجود دارد.
حق بین به منطقه مرزی و محروم جرگلان نیز اشاره ای کرد و افزود: در قبل از انقلاب تنها 12 مورد خانه بهداشت در این استان وجود داشت اما هم اکنون تنها در جرگلان 30 خانه بهداشت و چهار مرکز بهداشتی دایر است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در خصوص عملکرد و فعالیت رسانه های خارجی و فضای مجازی نیز گفت: هم اکنون رسانه های قدرتمند کشور های خارجی اتاق های فکر تشکیل داده اند تا با اخبار کذب مردم را مایوس کنند.
حق بین اظهار داشت: رسانه ها هم اکنون باید در کنار نقد های سازنده دستاورد ها و اقدامات را نیز انتشار دهند تا دشمنان را در این خصوص ناامید کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی را در این بازدید معاونان و شماری از کارشناسان این دانشگاه همراهی می کردند.
3007/6042/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.