به گزارش ایرنا غلامرضا عوض زاده روز پنجشنبه در حاشیه نشست شورای اداری این شهرستان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: اداره های مرتبط با اشتغالزایی موظف هستند تا یک و نیم برابر طرح به بانک های عامل معرفی کنند.
وی از عملکرد بانک های شهرستان انتقاد کرد و افزود: در این مدت بانک ها ضعیف عمل کرده اند، باید برای پرداخت تسهیلات به متقاضیان تلاش کنند تا پرونده ها عودت داده نشود.
وی با بیان اینکه از مبلغ 430 میلیارد ریال تنها 10 درصد آن پرداخت شده است افزود: شهرستان مانه و سملقان بعد از اسفراین دومین شهرستان در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بوده است.
فرماندار مانه و سملقان گفت: این شهرستان بخصوص بخش مانه با مشکلات کمبود آب مواجه است.
عوض زاده افزود: ذخیره سازی آب در سد شیرین دره 42 میلیون متر مکعب بالای 60 درصد ظرفیت آبی آن است، قطعی آب در برخی از بخش های شهرستان به علت نوسانات برق است که مجتمع ها را دچار مشکل می کند.
وی اظهار داشت: بخشداران با همکاری دهیاران و روستائیان برای آبرسانی سیار همکاری لازم را داشته باشند و نباید هیچ روستایی بدون آب آشامیدنی باشند.
وی با اشاره به اینکه 28 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است افزود: در مقایسه با سال گذشته کاهش خرید گندم در شهرستان داشته ایم.
شهرستان 110 هزار نفری مانه و سملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است و با 6 هزار متر مربع به عنوان پر وسعت ترین شهرستان استان خراسان شمالی محسوب می شود.
7183/3007/6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.