به گزارش ایرنا، حسین محراب روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وزنه برداران این استان با نصف تجهیزات مورد نیاز فعالیت می کنند.
وی افزود: تامین اعتبار مورد نیاز برای تهیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز، دغدغه این هیات است.
وی تاکید کرد: اعتبار مورد نیاز برای تامین امکانات مورد نیاز و رسیدن به حد مطلوب در دستیابی به تجهیزات یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.
محراب در بخش دیگر سخنان خود درباره برنامه های این هیات گفت: یکی از اساسی ترین برنامه ها، استعدادیابی برای معرفی به تیم ملی است.
رئیس هیات وزنه برداری خراسان شمالی اظهار داشت: طرح استعدادیابی و نخبه پروری با رویکرد آمادگی برای المپیک 2020 و 2024 در حال پیگیری است.
وی تصریح کرد: علاقه مندان به رشته وزنه برداری متولد سال های 81 تا 88 مشمول این طرح هستند که در این زمینه 30 نفر از وزنه برداران شامل 20 پسر و 10 دختر در اردوهای منطقه ای شرکت می کنند.
محراب گفت: اردوی منطقه یک کشور 27 تا 30 تیرماه جاری برای پسران برگزار می شود و دختران نیز از 22 تا 25 شهریورماه امسال در این اردوها شرکت می کنند.
رئیس هیات وزنه برداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این مرحله از اردوها در خراسان رضوی برگزار می شود و مرحله دوم به میزبانی بجنورد برگزار خواهد شد.
هیات وزنه برداری خراسان شمالی 90 نفر وزنه بردار بیمه شده دارد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.