به گزارش ایرنا محمدرضا صالحی دوشنبه شب در مجمع مشورتی جوانان خراسان شمالی اظهار داشت: امید وار هستیم این استان را از این نظر استانی الگو معرفی کنیم.
به گزارش ایرنا عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در سفر روز جمعه خود به خراسان شمالی به مدیران دستگاه های اجرایی این استان توصیه کرد تا طرح ها و مصوبه های کوچک را کنار بگذارند و در خصوص مبارزه با مواد مخدر و ترک اعتیاد کار بزرگ و انقلابی انجام دهند.
استاندار خراسان شمالی گفت: با کمک دستگاه های اجرایی در این خصوص کارگروه هایی تشکیل خواهیم داد و با سمن ها و تشکل های مردمی نیز مذاکره خواهیم کرد و امورات در بحث پیشگیری و فرهنگ سازی را به آنان واگذار خواهیم کرد.
وی افزود: طرح استان پاک از نظر اعتیاد را آماده خواهیم کرد.
استاندار خراسان شمالی در ادامه گفت: جوانگرایی در مدیریت ها از اصول کار این استان است و ما توانستیم میانگین سن مدیریتی را 10 سال کاهش دهیم.
صالحی اظهار داشت: باید کاری کنیم که افراد با تجربه به جای کارهای اجرایی، مشاور شوند و جوانان ریسک پذیر مدیریت را عهده دار شوند.
وی بر به کارگیری بانوان توانمند در عرصه های مدیریتی نیز تاکید کرد و گفت: هم اکنون رویکرد استانداری افزایش شمار زنان در جایگاه های مدیریتی این استان است که هم اکنون پنج مدیر زن در استانداری مشغول فعالیت هستند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه انتقادها باعث تحرک و انسجام بیشتر خواهد شد افزود: مخالفت باعث رشد می شود و هیچ گونه نگرانی از این بابت نیست.
وی اظهار داشت: آزادی پس از بیان را نیز باید در جامعه نهادیه کنیم.
استاندار خراسان شمالی بر ایجاد مجمع مشورتی جوان در این استان نیز تاکید کرد و افزود: در خصوص راه اندازی و نحوه رای گیری این مجمع باید تصمیم گیری کنیم.
صالحی با بیان اینکه اصل این مجمع پذیرفته است اظهار داشت: اما نحوه برگزاری آن و چگونگی فعالیت باید بررسی شود.
وی گفت: فرمانداران در این مجمع مشورتی به عنوان رابط هستند و نظرات پیشنهادی جوانان شهرستان ها را در خصوص نحوه برگزاری ارائه خواهند داد.
وی اظهار داشت: کمیسیون های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، بهداشتی و فرهنگ در این مجمع تشکیل خواهد شد و از نقطه نظرات جوانان در حوزه های مختلف استفاده خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا تعدادی از جوانان در این مجمع به بررسی مشکلات خود پرداختند.
شماری از جوانان نیز از نحوه برگزاری و دعوت از سوی مجمع انتقاد کردند.
3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.