به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه بجنورد اظهار داشت: چرا باید طرح بیگانه و خارجی در مجلس ما مصوب شود، نمایندگان در این زمینه بی تفاوت نباشند و قاطعانه از حیثیت کشور دفاع کنند.
امام جمعه بجنور اظهار داشت: نماینده باید عصاره ای از فضائل و خوبی های ملت باشد و ولایتمداری را سرلوحه کارهایش قرار دهد.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضائیه گفت: شهید بهشتی خاری در چشم دشمنان بود و امام(ره) در حق ایشان گفتند که بهشتی یک ملت بود.
حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی افزود: دشمنان پیش از اینکه بهشتی را به شهادت برسانند، او را ترور شخصیتی کردند و اتهامات زیادی را به وی روا داشتند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، قضاوت عادلانه برخورد قاطعانه، خودداری از پارتی بازی و داشتن روحیه انقلابی را از لازمه های کارکنان قوه قضائیه عنوان کرد.
وی با بیان اینکه قوه قضائیه امروز نیاز به حمایت دارد افزود: رهبری تاکید کرده اند که کسی حق ندارد قوه قضائیه را تضعیف کند و علیه قوه قضائیه حاشیه سازی کند.
امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: خوشبختانه بیشتر قضات ما عالم و عادل هستند.
وی با اشاره به فرا رسیدن روز اصناف گفت: بازاریان نقش زیادی در پیروزی انقلاب داشته اند و پیش از انقلاب با امام (ره) همراه بودند و با دستور بنیانگذار انقلاب، مغازه ها را برای مقابله با رژیم شاه می بستند.
حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی گفت: بازاریان مراقب باشند باطل را در زندگی خود راه ندهند و در معامله ها کم فروشی، گران فروشی، احتکار نکنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امروز که فشارهای اقتصادی برای مردم مشکل ایجاد کرده، مبادا بازاری، گران فروشی کند و اجناسی که با قیمت کمتری خریداری کرده حالا گرانتر بفروشد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.