به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های امروز نماز جمعه بجنورد مرکز استان خراسان شمالی با بیان اینکه این کشورها بدون آمریکا آب نمی خورند اظهار داشت: کشورهای اروپایی به نیابت از آمریکا باقی مانده اند.
وی گفت: ملت ایران حتی آمادگی محاصره اقتصادی را دارد اما نمی خواهد این کدخداها بر سرآنان مسلط شوند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه به وعده های بدون پشتوانه اعتماد نکنید، افزود: وضعیت فعلی برجام باید درست مدیریت شود.
حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص برکات ماه مبارک رمضان گفت: در این ماه قرآن بخوانید و بعد از این ماه نیز همچون رمضان زندگی کنید.
وی با بیان اینکه مساجد را خلوت نکنید، اظهار داشت: جلسه های قرآنی در سطح شهر وجود دارد، برای شرکت در جلسه ها برنامه ریزی کنید.
امام جمعه بجنورد گفت: مواظب باشید تنها شکم روزه دار نباشد، بلکه زبان، گوش و قلب نیز باید روزه بگیرد، در ماه رمضان کاری کنید که بهشتی شوید.
وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان از پرخوریی، پر خوابی و پر گویی دوری کنید اظهار داشت: ایمان و بندگی را باید در این ماه احساس کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: عدالت، انصاف، دوری از گناه پنهانی و گناه آشکار، کمک به خوشاوندان و دوری از منکرات را فراموش نکنید.
امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنانش به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اشاره ای کرد و گفت: دنیا این امر را قبول نکرده است.
3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.