به گزارش ایرنا علی شورزاده یکشنبه در همایش تجلیل از معلمان پویا شیروان اظهار کرد: این درحالی است که تا پیش از دولت تدبیر و امید ماندگاری نیروی انسانی در شهرستان مرزی راز و جرگلان به 20 سال هم می رسید.
شهرستان راز و جرگلان یکی از شهرستان های کمتر توسعه یافته است که با بجنورد بیش از 120 کیلومتر فاصله دارد. دوری راه و کم برخوردار بودن این خطه از امکانات سبب شده تا افراد شاغل کارمند در این شهرستان پس از 10 سال خدمت متقاضای انتقال به مرکز استان باشند.
وی با اشاره به افزایش ساخت فضاهای فرهنگی در دولت تدبیر و امید هم گفت: از سال 94 تاکنون 11 دارالقرآن در خراسان شمالی به بهره برداری رسیده است که عملیات ساخت دارالقرآن شیروان هم بزودی به اتمام خواهد رسید.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به اینکه علی رغم تنگناها و مشکلات در این دولت، آموزش و پرورش کارنامه قبولی داشته است گفت:هم اکنون خراسان شمالی در عرصه های علمی آموزشی جزو چند استان برتر کشور است.
شورزاده ضمن گرامیداشت مقام معلم و یاد و خاطره شهید مطهری افزود: معلمان در به ثمر نشستن انقلاب نقش عمده ای داشتند که به عنوان حامیان و پشتیبان نظام می باشند و زیربنای توسعه کشور که نیروی انسانی است را این قشر تامین می کنند.
مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: تجلیل از معلمان یعنی تجلیل از تمام خوبان که با سختی ها و مشقت های فراوان بر تربیت فرزندان کوشا هستند.
سعید رحمانی فضلی اظهار کرد: هر کشوری که توسعه ای در آن صورت گرفته است معلمان و آموزش و پرورش قوی دارد.
هم اکنون 27 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
6042/ 7185
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.