علی اصغر اسدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و با بیان اینکه این اداره کل با رشد 49 درصدی درسال 96 رتبه پنجم در ثبت موسسات غیر تجاری را نسبت به سال 95 کسب کرده است اظهارکرد: از مجموع شرکت های به ثبت رسیده در سال گذشته 260شرکت تجاری، 48 شرکت تعاونی و تعداد 103 موسسه نیز درسطح استان به ثبت رسیده است.
وی گفت: در سال گذشته 2هزار و 360 مورد تغییرات در ادارات ثبت اسناد واملاک تابعه نیز به ثبت رسیده است.
اسدی با اشاره به تعداد 10 هزار و 119 شرکت ثبت شده دراستان و انتقال تمامی پرونده های ثبت شرکتها به مرکز استان افزود: تمامی خدمات ارائه شده در ثبت شرکتها اعم از تعیین نام تاسیس تغییرات و انتشار روزنامه رسمی،پلمب دفاتر به صورت الکترونیکی صورت می پذیرد.
وی گفت: بهره گیری از فن آوریهای نوین در ارائه خدمات نقش مهمی در شفاف سازی، ارتقـای سلامت اداری، سرعت در عملکرد، کاهش فرایندها و کاهش مراجعات متقاضیان دارد و درنتیجه رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.
مدیر کل ثبت اسناد واملاک خراسان شمالی در ادامه از افزایش 22درصدی درآمدهای وصولی این اداره کل در سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن خبر داد.
اسدی گفت: 99 میلیارد ریال درسال96، توسط دوایر ادارات ثبت اسناد واملاک استان برای دولت کسب درآمد و به خزانه واریز شده است.
وی ادامه داد: با تلاش مجموعه همکاران و ارائه راهکارهای مناسب درآمدی برای سازمان ،اداره کل موفق به نتایج مطلوب کسب درآمد برای خزانه و به سهم خود و سرعت بخشیدن به درآمدهای سازمانی شده است.
اسدی اظهار امیداواری کرد که با حمایت مسئولان استانی واختصاص منابع مالی مناسب و تلاش های مجموعه همکاران درسطح استان، بتوانیم به اهداف تعیین شده از سوی سازمان ثبت اسناد واملاک کشوردست یابیم.
ع/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.