به گزارش ایرنا، محمدرضا صالحی سه شنبه شب در سومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان همچنین اظهارکرد: جشن ها و مجالس ازدواج را می توان مردم پسند، شاد و بدون گناه برگزار کرد، نباید در برگزاری جشن های ازدواج افراط و تفریط شود.
وی با بیان اینکه وعده قطب شدن خراسان شمالی به عنوان موسیقی مقامی در سطح کشور مورد تایید قرار گرفته است، گفت: باید از ظرفیت های این نوع موسیقی برای معرفی توانمندی های هنری و فرهنگی استان استفاده کرد.
وی در ارتباط با طرح واگذاری واحدهای مسکن ‌مهر ویژه زوج های جوان نیز اظهارکرد: در این زمینه اولویت نخست با محرومان بویژه نیازمندان کمیته امداد خمینی( ره) است و زوج های جوان در اولویت بعدی قرار دارند.
استاندار خراسان شمالی با قدردانی از عملکرد بانک ها در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج گفت: تمامی بانک های عامل گزارش عملکرد خود را در حوزه تعداد پرداختی ها در بحث تسهیلات ازدواج، مبلغ پرداختی ها و تعداد صف انتظار زوج ها را اعلام کنند.
وی از مردم استان خراسان شمالی بخاطر ایجاد نشدن مکانی برای تخلیه روانی جوانان، براساس فرهنگ اسلامی و ایرانی در چهارشنبه سوری عذرخواهی کرد.
صالحی با بیان اینکه آیین چهارشنبه سوری از جشن های ملی است، گفت: چقدر خوب بود که در مکانی مانند مجموعه تفریحی بش قارداش مکانی را بدین منظور ایجاد می کردیم تا مردم می توانستند در کنار خانواده با آتش روشن کردن و پریدن از روی آن، این شب را جشن بگیرند.
براساس پژوهش های انجام شده از290 هزار نفر جمعیت جوان 15 تا 29 سال در استان، 174 هزار نفر حدود 60 درصد در شرف ازدواج هستند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.