به گزارش ایرنا محمدرضا صالحی روز شنبه در نشست شورای اداری استان خراسان شمالی اظهار کرد: امسال 11 هزار و 600 شغل جدید در استان ایجاد شده است.
استاندار خراسان شمالی در ادامه راه اندازی بازارچه پرسه سو در مرز ترکمنستان را در توسعه اقتصادی استان بسیار ضروری دانست و گفت: انتظار می رود در سفر رئیس جمهوری به ترکمنستان این موضوع مطرح شود.
به گزارش ایرنا ایجاد بازارچه پرسه سو از مصوبات دور اول سفر دولت به خراسان شمالی است که در سفر دوم استانی دولت نیز راه اندازی آن مورد تاکید قرار گرفت.
با وجودی که صاحبنظران و کارشناسان توسعه بازرگانی این استان نوپا را تا حد زیادی در گرو ایجاد این بازارچه مرزی عنوان می کنند و تاکنون از سوی ایران نیز اقداماتی برای عملیاتی شدن این طرح صورت گرفته است.
وی همچنین بر توجه به امور رفاهی کارکنان دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: نیروها موتور محرکه هر سازمانی هستند که به این بحث باید با ظرافت بیشتری پرداخت.
وی اظهار کرد: نیروی های قراردادی زیادی در دستگاه های اجرایی استان هم اکنون فعالیت دارند که باید برای تبدیل وضعیت آنان طبق قانون تلاش کنیم.
استاندار خراسان شمالی به تسهیلات قرض الحسنه در بحث اشتغال نیز اشاره کرد و گفت: مردم باید بیشتر تحرک داشته باشند تا این تسهیلات را جذب کنیم.
استاندار خراسان شمالی از مدیران استان خواست تا در ایام تعطیلات مواظب اموال دولتی باشند و افزود: خودروهای پلاک قرمز ها در تعطیلات نوروز جایگاهی در تردد ندارند.
در این آیین از زحمات محمود دلپسند قدردانی و مجید پورعیسی به عنوان معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان شمالی معرفی شد.
3007/6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.