رئیس مرکز علمی کاربردی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی خراسان شمالی از قهرمانی مرکز آموزش علمی و کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان در مسابقات والیبال المپیاد ورزشی اساتید خبرداد.

به گزارش ایلنا ، هادی کاهانی به برگزاری این المپیاد ورزشی از 11 اسفند اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در رشته والیبال مرکز آموزش علمی و کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان مقام قهرمانی را از آن خود کرد.

وی افزود: همچنین در همین رشته مرکز بجنورد نیز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

کاهانی همچنین به پایان مسابقات والیبال اولین المپیاد ورزشی مدرسان دانشگاه علمی کاربردی خراسان شمالی اشاره کرد و از قهرمانی مرکز آموزش علمی و کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان ونایب قهرمانی مرکز بجنورد خبرداد.

رئیس دانشگاه علمی و کابردی بهزیستی وتامین اجتماعی خراسان شمالی اهداف اصلی این المپیاد را ارتقای سلامت جسمی مدرسان و شادابی بیشتر در محیط دانشگاه عنوان کرد و افزود: این المپیاد در 10 رشته بسکتبال، فوتسال، والیبال، فوتبال دستی، تنیس روی میز، شنا، طناب کشی، شطرنج، دارت و بدمینتون برگزار می شود و در صورت وجود متقاضی، تعداد رشته ها قابل افزایش است.

وی متذکر شد: در این المیپاد ورزشی هیچ محدودیتی برای شرکت مدرسان در چندین رشته وجود ندارد .

رئیس‌مرکز علمی کاربردی دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی‌خراسان‌شمالی به ثبت نام بیش از 100 نفر برای شرکت در این المپیاد اشاره کرد و گفت: این المپیاد از 11 اسفند ماه امسال در مجموع ورزشی علیدخت بجنورد آغاز شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.