نور الله ابراهیمی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: البته نظارت ها بر نحوه عرضه کالاها و اقلام مختلف در بازار اکنون نیز انجام می شود اما نظارت بازرسان در نحوه عرضه مایحتاج مردم در شب عید، بیشتر می شود.
وی با اشاره به گشایش نمایشگاه بهاره در بجنورد گفت: غرفه ای در این نمایشگاه به رسیدگی به مشکلات و شکایات راه اندازی شده است و پرونده های تخلف در همان غرفه رسیدگی می شود.

* خدمات دولتی افزایش نرخ ندارد
ابراهیمی با اشاره به اینکه هر گونه افزایش نرخ در ارئه خدمات دولتی تا پایان فروردین ماه سال آتی ممنوع است گفت: افزایش قیمت تمام کالاها و خدمات دولتی غیر قانونی است و با متخلفان برخورد می شود.
وی اظهار کرد: بر این اساس اتحادیه ها و اصناف مختلف ملزم به عرضه خدمات خود با نرخ های فعلی هستند.
وی افزود: بر این اساس افزایش قیمت خدمات آرایشگران ممنوع است، کرایه های جابه جایی مسافران نوروزی با ناوگان عمومی امسال افزایشی ندارد و قیمت شیرینی نیز افزایش نخواهد یافت.
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با اشاره به اینکه قیمت برخی اقلام در زمان افزایش تقاضا و کاهش عرضه، افزایش می یابد تصریح کرد: البته قیمت برخی کالاها که بسته به میزان عرضه و تقاضا دارد ممکن است تغییر داشته باشد البته میزان سود باید متعارف باشد.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور بیش از 25 هزار واحد صنفی در قالب 120 اتحادیه دارد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.