قنبرعلی خوش آیینه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: قرار است 100 نفر در آموزش ابتدایی به کار گرفته شوند و 130 نفر هم در سایر رشته های نظری و فنی جذب خواهند شد.
وی با بیان اینکه نیروهای جدید در شهرستان های مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم به کار گرفته می شوند گفت: مراکز استان ها از جمله بجنورد، سهمیه ای برای پذیرش نیرو در این آزمون ندارد البته کمبود نیروی معلم در این شهرستان به شیوه های مختلف جبران می شود.
وی افزود: افراد ساکن در شهرستان بجنورد می توانند برای استخدام در شهرستان های مذکور در این آزمون شرکت کنند و امتیاز بومی بودن برای این متقاضیان لحاظ می شود.
وی تصریح کرد: پذیرش نیروها در این آزمون از افراد بومی خواهد بود و فراخوان شرکت در آزمون تا اسفند ماه امسال منتشر می شود.

* 48 نفر سهمیه استخدامی خالی در آزمون گذشته
خوش آیینه در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه بر اساس نتیجه آزمون استخدامی که امسال برگزار شد، ظرفیت استخدام 48 نفر نیروی انسانی در این اداره کل خالی مانده است گفت: این تعداد از شرکت کنندگان نتوانستند حد نصاب نمره علمی را به دست آورند و از این رو حائز شرایط برای استخدام نبودند.
وی تصریح کرد: این ردیف های خالی برای جذب نیرو در آزمون پیش رو برای استان محفوظ است و به سهمیه ظرفیت پذیرش نیرو، اضافه می شود.
معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی اظهار کرد: بر اساس مصوبه هیات دولت، ردیف های جذب نیرو که جذب نمی شود برای سال آتی محفوظ است.
اکنون 14 هزار فرهنگی در آموزش و پرورش خراسان شمالی فعالیت دارند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.