به گزارش ایرنا محسن نظام دوست چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:کانال انتقال آب،جاده بین مزارع و استخر ذخیره آب از جمله این پروژه ها است.
وی افزود:طرح تجمعی آبیاری نوین شرکت تعاونی روستای اسلام آباد نیز با اعتبار پیش بینی شده به مبلغ 200 میلیارد ریال در حال اجرا است.
وی از کشت گل محمدی در سطح 400هکتار خبر داد و افزود: این طرح در روستای چمن بید توسط شرکت تعاونی با 200نفر عضو و اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه آبیاری تحت فشار نیز در سطح 622 هکتار با اعتباری به مبلغ 40 میلیارد ریال در حال اجرا است افزود: مبلغ 250 میلیارد ریال در بخش پرورش دام و محصولات باغی و زراعی تسهیلات پرداخت شده است.
وی با ذکر اینکه در بخش مکانیزاسیون نیز رقم 80 میلیارد ریال اعتبار تخصیص و هزینه شده است گفت: با این میزان اعتبار تعداد 132تراکتور،150 مورد انواع ادوات و یک دستگاه کمباین خریداری شده است.
وی تعداد افرادی را که در سامانه رصد ثبت نام کرده اند، 314نفر ذکرکرد و افزود: در راستای اجرای طرح کاداستر تعداد 50پلاک در بخش مانه وسملقان در سطح 20هزار هکتار با اعتباری بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شده است.
شهرستان 110نفری مانه وسملقان در 45کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است و به عنوان قطب کشاورزی خراسان شمالی محسوب می شود.
7183/ 6042 خبرنگار :مرضیه اردکام** انتشاردهنده:سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.