سرهنگ موسی الرضا حیاتی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: پزشکان علت سکته مغزی این قرقبان را سرمازدگی تشخیص داده اند و اعلام کردند: رساندن به موقع موجب نجات این فرد شده است.
وی با بیان اینکه قرقبان 28 ساله دارای یک فرزند است، گفت: نامبرده پس از چند روز بستری در بیمارستان، مرخص شده و حال وی مساعد است.
حیاتی با بیان اینکه تمام نیروهای حفاظتی منابع طبیعی و آبخیزداری این استان به صورت شرکتی هستند افزود: با وجود سختی کار متاسفانه از کمترین حقوق و مزایا برخوردارند که انتظار می رود با تغییر وضعیت این نیروها شاهد افزایش حقوق و مزایا باشیم.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: همچنین از سوی دیگر، این نیروها در حین انجام عملیات گشت زنی نیاز به حمایت های بیشتری دارند و با توجه به اینکه از لحاظ قانونی نمی توان خودرو در اختیار آنان گذاشت انتظار می رود با تخصیص اعتبارات در زمینه گشت و مراقبت این افراد وسیله لازم در اختیار آنان صورت گیرد تا دچار آسیب جدی نشوند.
حیاتی با بیان اینکه 40 نیروی حفاظتی در2 میلیون از عرصه های این استان فعالیت دارند افزود: هم اکنون کمبود نیروی حفاظتی در اداره کل این استان است زیرا که به ازای هر نیروی حفاظتی باید 10 هزار هکتار محدوده تحویل یگان شود در صورتی که در این استان 65 تا 70 هزار هکتار تحویل هر نیرو می شود.
گستره حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی دو میلیون و 33 هزار و 36 هکتار است که از این وسعت یک‌میلیون و 400 هزار هکتار مرتع، بیش از 183 هزار هکتار بیابان و 434 هزار و 550 هکتار جنگل است.
6042/7186 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.