به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، محمدباقر قاصری اظهارکرد: در این دوره متقاضیان تشرف قبل از ثبت نام در کاروان ها در مهلت مقرر در سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات به آدرس www.atabat.haj.ir نام نویسی و کدرهگیری دریافت خواهند نمود.
وی ادامه داد: شروع پیش ثبت نام هم زمان با ایام الله دهه مبارک فجر از ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 96/11/12 لغایت ساعت 16 روز یکشنبه 96/11/22 خواهد بود.
قاصری اضافه کرد: نتایج قرعه کشی ظهر روز چهارشنبه 96/11/25 بر روی سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات قرار خواهد گرفت و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت مذکور از نتیجه و زمان ثبت نام در کاروان ها مطلع گردند.
وی همچنین گفت: افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی 35 نفره می نمایند، در صورتی که تعدادی از آنها منصرف و از گروه خود خارج شوند، چنانچه عدد گروه کمتر از 25 نفر شود، گروه مذکور حذف شده و در قرعه کشی بعدی شرکت داده نخواهند شد.
قاصری افزود: با عنایت به اینکه سفارت عراق برای صدور ویزا نیاز به اصل گذرنامه زائر دارد، بنابراین داشتن گذرنامه با اعتبار حداقل چهار ماه تا تاریخ اعزام و وجود صفحه خالی جهت صدور روادید الزامی است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.