به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد گفت: پیام رزمایش این بود که ایران در هوا، زمین و دریا در مقابل دشمنان و مستکبرین ایستادگی می کند.
امام جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به سالروز ورود امام راحل به ایران گفت: با ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی، دشمنان دیرینه اسلام با اربابانش از این کشور رفتند،رحمت و عزت آمد و قساوت و ذلت رفت و دلیل موفقیت امام(ره) در هدفش، نیت پاک و خالص وی بود.
وی با بیان اینکه امام راحل ریشه 2 هزار و 500 ساله طاغوت را از بین برد ادامه داد: امام خمینی(ره) با یک دنیا ایثار و توکل به خداوند آمد و دسیسه و توطئه های فتنه گران برای ترور امام نقش بر آب شد و وی دین خدا را در لحظات حساس برای عمری یاری کرد و خداوند امام و انقلاب را به پیروزی رساند.
حجت الاسلام یعقوبی درباره پیام رهبری به جوانان مستند ساز هم گفت: جوانان ارزش های فرهنگی انقلاب را انتشار دهند.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری خطاب به جوانان عنوان کردند که در مستند سازی انقلاب بیندیشند و از این هنر برای ماندگاری پیام انقلاب استفاده کنند.
وی در باره مقارن شدن دهه فجر با دهه فاطمیه(س) گفت: حرمت این ایام را نگه دارید.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خواستار حمایت بیشتر دولت از بیماران سرطانی شد و گفت: هزینه های بیماران سرطانی کمر شکن است.
وی با تاکید بر اینکه تامین هزینه های درمان این بیماری برای خانواده های بی بضاعت سخت است اضافه کرد: مردم خیر بیماران سرطانی و انجمن عطوفت را مساعدت و کمک کنند، بسیاری از بیماران سرطانی از طریق کمک های مردمی از این بیماری نجات یافتند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: در حال حاضر 2 هزار و 809 پرونده سرطان در این استان وجود دارد که بیشترین آنها مربوط به سرطان مری است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.