حضرتقلی حیدری سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: علی رغم قرار گرفتن در فصل سرما و نیاز به استفاده بیشتر مردم از گوشت مرغ گرم، نرخ آن در بازار خراسان شمالی روند کاهشی به خود گرفته است.
وی گفت: نرخ گوشت مرغ گرم ابتدای هفته جاری 67 هزار ریال به ازای هر کیلوگرم بود که این میزان هم اکنون برای مصرف کننده قیمت به 65 هزار ریال در هر کیلوگرم رسیده است.
حیدری با اشاره به اینکه قیمت گوشت مرغ گرم در طی یک ماهه اخیر در این استان 13 هزار ریال کاهش داشته است افزود: ماه گذشته قیمت هر کیلو گوشت مرغ گرم در بازار خراسان شمالی 78 هزار ریال بود.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با بیان اینکه پیش بینی می شود تا پایان بهمن ماه سال جاری قیمت گوشت مرغ گرم هیچ افزایشی نداشته باشد، گفت: طی 9 ماهه نخست امسال 10 هزار و 435 تن گوشت طیور در استان خراسان شمالی تولید شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش چشمگیری داشته است.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی 85 واحد مرغداری با ظرفیت یک میلیون و 971 هزار قطعه دارد که از این تعداد 67 واحد مرغ داری با ظرفیت یک میلیون و 700 هزار قطعه فعال است.
18 واحد مرغداری در خراسان شمالی هم نیمه فعال است.
7186/ 6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده:سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.