به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، محمود فرامرزی اظهارکرد: این میزان در مقایسه با عملکرد سال 95 به میزان یک هزار و 500 درصد افزایش داشته است.
وی گفت : معاملات تنظیمی در دفاتر اسناد رسمی و ثبت وقایع ازدواج و طلاق در استان به منظور نظارت به عملکرد و جلوگیری از هر گونه تخلفات احتمالی و تعقیب و مجازات سردفتران ودفتریاران و رسیدگی به شکایات و گزارش علیه آنان است.
وی افزود: داگاه بدوی انتظامی با حضور یک عضو قضائی دادگاه تجدید نظر و یک نفر از سردفتران مرکز استان و مدیر کل ثبت استان در محل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تشکیل و نسبت به کیفرخواست های صادره از سوی جانشین دادستان انتظامی رسیدگی و بر حسب نوع تخلفات، مبادرت به صدور رأی اعم از مجازات نقدی و انفصال موقت و دائم می شود.
فرامرزی اظهارکرد: امسال با توجه به تعداد 27 پرونده کیفرخواست صادره تاکنون 31 پرونده در دادگاه بدوی انتظامی منجر به صدور رأی شده که چهار پرونده از آراء صادره دادگاه بدوی انتظامی مربوط به پروندهای تشکیلی سال 95 بوده است .
وی اضافه کرد: با هماهنگی های صورت پذیرفته با مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان جلسات به طور منظم تشکیل وپرونده ها در کمترین زمان ممکن رسیدگی ودر همان روز رسیدگی منجر به صدور رای شده وجهت اجرا به واحدهای ثبتی مربوطه ابلاغ می شود.
فرامرزی همچنین گفت: در نه ماهه امسال تاکنون بیش از 50 هزار معاملات در دفاتر اسناد رسمی تنظیم که رتبه اول کشوری با رشد 3 درصد را داشته است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.