محمد الهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه 11 کیلومتر از آسفالت محور غلامان به تازه قلعه با اعتباری به مبلغ هفت میلیارد ریال طی 2 سال اخیر انجام شده است اظهارکرد: آسفالت سه کیلومتر از این محور باقی مانده که تا پایان سال مالی امسال انجام می شود.
وی عنوان کرد: در این مدت آسفالت و اقدامات مربوط به زیر سازی پنج و نیم کیلومتر از محور داشلی قلعه به سوخسو انقلاب هم با اعتباری به مبلغ 15 میلیارد ریال انجام شده است.
وی گفت: زیر سازی و آسفالت محور روستای راستقان به بش دره با 6.5 کیلومتر با 35 میلیارد ریال اعتبار انجام شده و دهه فجر افتتاح می شود.
بخشدار غلامان همچنین اظهارکرد: زیرسازی و آسفالت محور روستای بش دره به تکله قوز با اعتباری به مبلغ 15 میلیارد ریال نیز آغاز شده است که تا پایان سال مالی امسال به پایان خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد: زیر سازی و آسفالت محور اصلی تنگه ترکمن به غلامان نیز از سال گذشته شروع شده و در حال انجام است که با اتمام این پروژه ها، آسفالت راه های روستایی بخش غلامان به طور 100 درصد محقق می شود.
الهی همچنین اظهارکرد: پوشش تلفن همراه و ایرانسل در روستای بش دره از توابع شهرستان راز و جرگلان در خراسان شمالی صفر است و بیش از 50 نفر در این روستا متقاضی تلفن ثابت هستند اما این شبکه به علت اینکه از ابتدا ضعیف تعریف شده است، قابل گسترش نیست.
وی ادامه داد: پوشش تلفن همراه در روستای آدینه قلی 20 درصد، سوخسو انقلاب 40 درصد و پرسه سو علیا 50 درصد است.
بخش غلامان با 14 روستا و 12 هزار و 865 نفر جمعیت در 120 کیلومتری بجنورد، مرکز خراسان شمالی قرار دارد.
خراسان شمالی براساس سرشماری سال 1395، 863 هزار نفر جمعیت دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.