مجتبی شکوری دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه برای سال جاری مشکل تامین و ذخیره سوخت در این استان نخواهیم داشت اظهار کرد: همچنین در 6 ماه نخست امسال 11 میلیون و 475 هزار لیتر نفت سفید بین خانوارهای نفت سوز در استان خراسان شمالی توزیع شد.
وی گفت: از 11 آذرماه امسال کالا برگ سوخت برای روستاهایی که فاقد گاز طبیعی هستند، اعلام شده که در این راستا به میزان 660 هزار لیتر برای تمام خانوارهای نفت سوز تهیه شده است که با کالا برگ جدید متوسط نفت توزیع شده برای هر خانوار روستایی هزار و 980 لیتر تا 2 هزار و 420 لیتر است.
شکوری افزود: تعداد خانوارهای روستایی استان خراسان شمالی که برای تامین سوخت کالا برگ دریافت کرده اند 30 خانوار روستایی است و تعدادی هم در حاشیه شهرها می باشد از سویی برای خدمات رسانی بهتر وضعیت ساکنان روستا در فصل زمستان، گشت نظارت در روستا این کار را انجام می دهند تا ساکنان روستا کمبودی برای سوخت نداشته باشند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: هم اکنون 152 فروشندگی فعال کار عرضه فرآورده های نفت سفید روستایی و 46 باب جایگاه سوخت در سراسر استان در راستای توزیع سوخت فعالیت دارند.
استان خراسان شمالی با 863 هزار نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور قرار دارد که هم اکنون تعداد روستاهای گاز دار این استان به 647 روستا رسیده است.
7186/6042 خبرنگار: فاطمه مقدسی باجگیران** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.