عیسی افتخاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سوخت نفت سفید مورد نیاز روستاییان فاقد گاز شهری طبق کالابرگهای اعلام شده تامین و توزیع می شود.
وی اظهار کرد: از ابتدای امسال 6 نوبت کالابرگ به مقدار یکهزار و 260 لیتر نفت سفید برای هر خانوار روستایی اعلام شده و تا پایان سال چندنوبت دیگر کالابرگ نفت سفید اعلام و برای متقاضیان ارسال می شود.
افتخاری گفت: تعداد خانوار مصرف کننده نفت سفید تحت پوشش منطقه سبزوار پارسال 32 هزار و 400 خانوار بوده که با توجه به گازرسانی های انجام شده، امسال به 28 هزار 180 خانوار کاهش یافته است.
وی اظهار کرد: 187 فروشندگی روستایی در منطقه، 159 فروشندگی در ناحیه مرکزی و 28 فروشندگی در ناحیه بردسکن مسئولیت توزیع نفت سفید به این خانوارها را به عهده دارند.
افتخاری از آمادگی کامل این منطقه برای سوخت رسانی در فصل زمستان خبر داد و گفت: باتوجه به هماهنگی صورت گرفته برای تامین سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان نفت سفید در فصل زمستان هیچ مشکلی وجود ندارد .
وی با اشاره به آغاز فصل سرما و احتمال افت فشار و یا قطع گاز طبیعی خاطرنشان کرد: منطقه نفت سبزوار آمادگی دارد درصورت ثبت نام متقاضیان از طریق سامانه تجارت آسان، برای اختصاص، ذخیره سوخت دوم برای نفت گاز به مدت 7 روز و نفت کوره 15 روز اقدام کند.
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار یکی از 37 منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که هر ساله تامین و توزیع نفت به خصوص در آغاز فصل سرما در شهرستان های سبزوار، بردسکن، خوشاب، داورزن، جوین، جغتای و بخش هایی از استان خراسان شمالی را به عهده دارد.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
8145/7495/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.