بهزاد رمضانی فرخانی یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از این تعداد 126 هزار نفر بیمار به بخش عمومی مراجعه داشته اند و ویزیت سرپایی شدند، سه هزار و 500 نفر نیز در بخش جراحی ها و پنج هزار نفر نیز در بخش زنان و زایمان در این بیمارستان بستری شدند.
وی گفت: در سال 95 ، 300 هزار نفر در این بیمارستان ویزیت سرپایی شدند و چهار هزار نفر در بخش جراحی ها و پنج هزار نفر در بخش زنان و زایمان بستری شده بودند.
رمضانی فرخانی اظهار کرد: بستری زنان و زایمان در این بیمارستان نسبت به سال گذشته دو برابر رشد داشته است.
رئیس بیمارستان ثامن الائمه (ع) تامین اجتماعی بجنورد در بخش دیگری از سخنانش از مراجعه کننده ها به این بیمارستان خواست در صورت اورژانسی بودن تنها به بخش اورژانس مراجعه کنند و گفت: بیماران سرماخورده، پا درد و موارد مشابه درمانگاهی هستند.
وی همچنین از شهروندان خواست برای موارد خیلی کوچک به بیمارستان مراجعه نکنند و گفت: برخی از شهروندان متاسفانه مراجعه های غیر ضروری دارند که این امر باعث شلوغی و ازدحام بیمارستان و همچنین ارائه خدمات غیر ضروری می شود.
وی با بیان اینکه طرح ارتقای هتلینگ این بیمارستان با 45 میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است،گفت: در این راستا تمامی امکانات و ساختار شامل فضای فیزیکی، توقف گاه اختصاصی پرسنل و مراجعه کننده ها، فضای بازی بچه ها، فضای استراحت مراجعان، روشنایی، وسایل و حتی ظروف تغذیه و نوع غذا را تغییر خواهیم داد.
رمضانی فرخانی اظهار کرد: هم اکنون هتلینگ بخش زنان این بیمارستان به پایان رسیده و تحویل این بخش نیز داده شده است و اکنون هتلینگ بخش اطفال آغاز شده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش بر افزایش تخت های این بیمارستان نیز تاکید کرد و گفت: در راستای اجرای طرح هتلینک برنامه ریزی شده است تا این مرکز از 104 تخت به 160 تخت افزایش یابد که در مرحله اول 134 تخت در نظر گرفته ایم و در نهایت 160 تخت ایجاد خواهد شد.
بیمارستان ثامن الائمه (ع) تامین اجتماعی بجنورد دارای وسعتی در حدود 8.5 هکتار و با زیر بنای حدود ١٢ هزار متر مربع در قسمت جنوبی شهرستان بجنورد واقع شده است.
بیمارستان در ٢٥ تیر ماه ١٣٧٥با ٩٨ تخت ثابت به عنوان تنها بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی در شهرستان بجنورد افتتاح و هم اکنون با ١٠٤ تخت فعالیت می کند، این بیمارستان موفق به استقرار سیستم اعتبار بخشی و مدیریت کیفیت ISO٩٠٠١:٢٠٠٨ شده است.
جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در خراسان شمالی شامل 112 هزار نفر بیمه شده و بیش از 13 هزار نفر مستمری بگیر است که با در نظر گرفتن افراد خانواده بیمه شدگان، جمعیت تحت پوشش این سازمان برای خدمات درمانی به بیش از 330 هزار نفر می رسد.
خراسان شمالی 864 هزار نفر جمعیت دارد.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.