به گزارش ایرنا، به تازگی مطلبی در خصوص شیوه اداره، استخدام و ارائه خدمات در بیمارستان میلاد سلامت ایلام (شهدای زاگرس) در کانال های تلگرامی و سایت های خبری مبنی بر نحوه آزمون، استخدام و مبلغ ثبت نام شرکت کنندگان درج شده است که خبرنگار ایرنا گفت و گویی با مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام و عضو هیات مدیره این بیمارستان در مورد این حواشی انجام داده است.
سهیلا ملکشاهی اظهار کرد: هلدینگ بیمارستان های میلاد در سازمان تامین اجتماعی با هدف ارتقا خدمات درمانی به بیمه شدگان و جامعه مخاطب تشکیل شد و با تشکیل آن بیمه شدگان تامین اجتماعی مانند گذشته از خدمات درمانی رایگان استفاده می‌کنند.
وی یادآور شد: بیمارستان های تحت پوشش هلدینگ از بخش درمان سازمان تامین اجتماعی تفکیک شده و سازمان با خرید خدمت از این هلدینگ بر اساس راهبرد کلی جداشدن تولیدکننده و خریدار، خدمات درمانی، نظارت بهتر و کیفیت بالاتر برای ارائه خدمات درمانی بیمارستان های تحت پوشش هلدینگ را دنبال می کند.
وی با بیان اینکه افتتاح هر طرح و پروژه ای، در ابتدا با کاستی هایی همراه است، گفت: در این راستا بیمارستان های هلدینگ به صورت هیات مدیره ای و خودگردان اداره می شوند و هیات مدیره باید برای ارتقا کیفیت خدمات خود و افزایش بهره وری و همچنین کاهش هزینه ها تلاش کند.
ملکشاهی تاکید کرد: دغدغه های شهروندان ایلامی بخصوص بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان از بدو افتتاح بیمارستان تاکنون با سفر اخیر رئیس هلدینگ بیمارستان های میلاد (دکتر جندقی) به استان ایلام نویدبخش ایجاد شرایط بهتر و مساعدت های هر چه بیشتر به این بیمارستان بود.
وی گفت: آسیب شناسی و بررسی های میدانی لازم صورت گرفته و ظرف چند روز آینده نسبت به تشکیل جلسه هیات مدیره بیمارستان اقدام و ساز و کارهای لازم و تصمیمات مهمی جهت رفع دغدغه های شهروندان ایلامی اتخاذ و با تغییر در کادر هیات مدیره و شفاف سازی در خصوص حواشی بوجود آمده به استحضار مردم شریف استان خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، بیمارستان شهدای زاگرس تامین اجتماعی ایلام در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع در چهار طبقه احداث شده و دارای بخش های جراحی، داخلی، اتاق های عمل، اورژانس، رادیولوژی، درمانگاه، آی سی یو، آزمایشگاه و 2 اتاق عمل زنان و زایمان است که 11 اردیبهشت ماه سال جاری در روز جهانی کارگر افتتاح و به بهره برداری رسید.
برخی سایت ها و کانال های تلگرامی در روزهای اخیر از استخدام های فامیلی در این مجموعه درمانی خارج از ضوابط اداری خبر داده بودند.
خبرنگار: لیلا خاکی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.