مهری هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مرکز بجنورد نیز در این مدت سه میلی متر بارندگی به ثبت رسیده است.
وی افزود: کمترین بارش ها در این مدت از گرمه و جاجرم به میزان 0.1 میلی متر به ثبت رسیده است.
وی با بیان اینکه دمای هوای بجنورد شب گذشته به زیر صفر درجه سانتیگراد رسیده بود خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمینه دمای بجنورد منفی یک درجه سانتیگراد و بیشینه آن 9 درجه سانتی گراد بوده است.
وی گفت: در همین مدت فاروج با کمینه دمای منفی پنج درجه سانتیگراد، سردترین و سنخواست با بیشینه دمای 11 درجه سانتیگراد گرمترین نقطه گزارش شده است.

* دمای هوای خراسان شمالی تا 4 درجه سانتیگراد کاهش می یابد
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به خروج سامانه بارشی از استان گفت: با خروج تدریجی سامانه بارشی از استان، دمای هوا طی امشب تا چهار درجه سانتیگراد کاهش پیدا می کند.
وی افزود: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان دهنده خروج سامانه بارشی به تدریج از استان است که با خروج سامانه دمای هوا کاهش پیدا می کند.
وی با بیان اینکه کاهش ابر و در بعضی ساعت ها وزش باد نسبتا شدید و مه صبحگاهی پیش بینی شده است گفت: آسمان صاف تا کمی ابری، پدیده غالب در هفته جاری است و در روز سه شنبه با ورود سامانه جدید، شاهد افزایش نسبی ابر، گاهی وزش باد در اواخر شب سه شنبه در نوار شمالی خواهیم بود که بارش های پراکنده پیش بینی شده است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.