به گزارش ایرنا، محمدرضا صالحی چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: به کارگیری و پیگیری برای استخدام با ردیف خاص برای مناطق محروم و مرزی راز و جرگلان و مانه سملقان یکی از درخواست های آموزش و پرورش استان است.
استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به گلایه ها و نگرانی ها از احتمال تاخیر در انتشار و توزیع کتاب های درسی کلاس دوازدهم در سال آتی و مشکلات برای شرکت در کنکور گفت: این نگرانی وجود دارد که کتاب ها دیر توزیع شود و ما نیز تلاش و پیگیری داریم تا کتاب ها به موقع به دست دانش آموزان برسد.
وی خاطرنشان کرد: البته سال آتی شرایط شرکت در رقابت های کنکور برای تمام کلاس دوازدهمی ها یکسان است و این گونه نیست که عده ای به منابع بیشتر دسترسی داشته باشند.
وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا نگرانی و استرس را از کنکوری ها بزداییم و کاهش دهیم.
استاندار خراسان شمالی با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: با تعریفی که حضرت امام(ره) از بسیج دارند و اینکه رهبر معظم انقلاب به بسیجی بودن افتخار می کنند نشان از جایگاه بسیج دارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی نیز به نابودی گروه تکفیری داعش اشاره کرد و گفت: اکنون چهره استکبار مفتضح شده است و با وجود آن همه سرمایه گذاری و هزینه ها امروز شاهد نابودی داعش هستند.
حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی اظهار کرد: نابودی داعش حرکت بزرگی است و در حالی که دشمن تلاش داشتند ما را محاصره کنند امروز در تله گیر کرده است.
وی افزود: جبهه مقاومت با مظلومیت که داشت، توانست ریشه ظلم تکفیری ها را بکند و آبروی چند ساله بدخواهان اسلام در این حرکت رفت.
معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: پیگیری برای استخدام با ردیف خاص برای مناطق محروم و مرزی راز و جرگلان و مانه سملقان یکی از درخواست های آموزش و پرورش استان است.
قنبرعلی خوش آیینه اظهار کرد: این درخواست پیش از این نیز مطرح شد و وزیر وقت آموزش و پروش نیز قول استخدام 200 نفر نیرو برای آموزش و پرورش شهرستان های راز و جرگلان و مانه و سملقان را داد اما محقق نشد.

اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.