به گزارش ایرنا، محمدرضا صالحی روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی وتوسعه استان با بیان اینکه شمار پروژه های ناتمام در این استان اکنون به نصف رسیده است اظهار کرد: رویکرد دولت نیز تکمیل پروژه های ناتمام و جلوگیری از اجرای طرح های جدید غیراولویت دار است.
وی در بخش دیگر سخنان خود درباره تعیین تکلیف اجرای پروژه توسعه ای پتروشیمی گفت: نشست مجمع عمومی این شرکت برگزار نمی شود و بر این اساس برای افزایش سرمایه پتروشیمی نیز تصمیم گیری قطعی نشده است.
صالحی افزود: باید مجمع عمومی برگزار و برای افزایش سرمایه بررسی های لازم انجام شود.
وی با اشاره به اینکه سهامداران با فروش سهام خود در این واحد تولیدی مخالفت دارند گفت: راهکارهای دیگر برای برون رفت از بلاتکلیفی برای اجرای طرح توسعه ای پتروشمیی و افزایش سرمایه وجود دارد.
استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود به اجرای پروژه راهسازی بزرگراه بجنورد- جنگل گلستان اشاره کرد و گفت: این پروژه با محوریت طرح کلی بزرگراه بهشهر-گرگان-آزادشهر-بجنورد-شیروان –قوچان اجرایی شده است که شامل چهار استان مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی است.
وی با اشاره به اینکه شهریورماه امسال 980 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل باند دوم جاده بجنورد به جنگل گلستان اختصاص یافت گفت: درخواست ما این است که هر استان به میزان و به تناسب دستوری که از سازمان برنامه و بودجه می گیرد از اعتبارات این محور استفاده کند.
استاندار خراسان شمالی در باره مشکل تضمین پرداخت وام 300 میلیون دلاری صندوق توسعه ملی برای پروژه ریلی جوین-اسفراین- بجنورد گفت: سازمان برنامه و بودجه برای صدور تضمین دستور لازم را داده است.
براساس این گزارش، اختصاص یک میلیارد ریال اعتبار برای تدوین برنامه راهبردی و مطالعه پایه با محوریت اجرای پروژه توان افزایی مورد توافق اعضای شورای برنامه ریزی استان قرار گرفت.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.