به گزارش ایرنا سردار رسول سنایی راد روز شنبه در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه در بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهارکرد: آمریکایی ها به دنبال فرسایش قدرتی هستند که از نگاه آنها یعنی قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران .یعنی قدرتی الهام بخش برای سد کردن مسیر نفوذ منطقه ای ان ها، و امروز ما به این جرم در معرض فشار و تشدید تحریم ها هستیم، که البته سپاه را بهانه قرار داده اند.
وی گفت: تحریم آمریکا متوجه تمام نظام جمهوری اسلامی و به قصد ممانعت از پیشرفت و عزت مردم ما است، اما واقعیت این است که ترامپ نماینده کلیت نظام امریکا است و کلیت نظام ما را هدفگذاری کرده اند و استفاده از واژه جعلی خلیج عربی و نمادهایی از سیاست کثیف آمریکایی ها در شرایط جدید است.
سردار سنایی راد اضافه کرد: ما امروز به جرم ایستادگی در برابر توطئه های امریکا تحریم می شویم و این متوجه کلیت مردم ما است و سپاه تنها یک نماد است .
وی ادامه داد: اگر امروز سپاه در سوریه تولید عزت می کند، به نمایندگی از تمام مردم ایران و به نمایندگی از شهید حججی ها است، مجموعه نیروهای مسلح و نظام ما امروز این پیام را دارد که مردم ما هیچ گاه به سلطه قبل از جمهوری اسلامی برنمی گردد، و این اجتماعات نماینده مواضع مستحکم رهبری در عرصه جهاد کبیر است.
وی تاکید کرد: این اجتماع نماینده روح حماسی و انقلابی مردم ما است، به برکت حماقت ترامپ روحیه ضد استکباری و ضد امریکایی به همه نسل های ما تسری پیدا کرد، اگر نسل اول انقلاب جنایت آمریکا در ویتنام ، حمایت امریکا از رژیم پهلوی و حمایت از صدام را به یاد داشتند، نسل امروز هم تجربه برجام دارد و بی اعتمادی به آمریکا در وجود همه مردم ایران نهادینه شده است.
سردار سنایی راد گفت: ترامپ و سران کاخ سفید آب در هاونگ می کوبد، آنها تصورشان این است که مردم ما را با تحریم و فشار وادار به تکرار برجام کنند، ما برجام را نقض نمی کنیم و خواستار نقض آن نیستیم، اما ظلم را قبول نمی کنیم و اگر آنها بخواهند ظالمانه برجام را نقض کنند به تعبیر رهبری اگر کاری کنند ما آن را ریز ریز می کنیم و در آتش زدن برجامی که موجب ظلم مضاعف باشد در کنار رهبری هستیم.
وی ادامه داد: عمل منطقی مردم ما در برابر ذات متکبر نظام استکباری آمریکا و سران کاخ سفید است، که تنها به قدرت تمکین می کنند و اگر ضعفی را ببینند، رحم نکرده و له می کنند.
سردار سنایی راد آمریکایی ها رانماد اشغالگری دانست و افزود: از زمانی که آمریکا شکل گرفت، سرزمین های متعلق به سرخ پوستان را به خشن ترین وجه اشغال کردند و بزرگترین ظلم ها را بر آنها روا داشتند و برای پیشرفت کشور اشغالیشان از برده داری و ظلم علیه آنها استفاده کرده و برای توسعه قدرت، ظلم بر جهانیان را روا داشتند.
وی گفت: آمریکا بعد از انگلیس به عنوان یک قدرت نوظهور تاریخی، ظلم های بسیاری را علیه ملت های مظلوم رقم زده است و وقتی می گوئیم آمریکا یعنی ده ها جنگ، یعنی حمایت از رژیم کودک کش اسرائیل و رژیم اشغال گر قدس، یعنی حمایت از داعش، که نماد خشونت و توحش و ظلم است، داعشی که نه تنها از کشتن شیعه و سنی خودداری نمی کند بلکه برای پیشبرد اهدافش کودک کشی را از رژیم اشغال گر قدس آموخته است.
سردار سنایی راد اضافه کرد: داعش آفریده آمریکایی ها در منطقه است، آنها داعش را خلق کردند، اما بعد با نمونه وحشی گری داعش مواجه شدند و مبارزه با ضلع داعش گرفتند، بنابراین امروز چنین تجمعاتی اعتراض به این جنایت آمریکایی ها و عکس العمل در برابر موانع خصمانه ای است که امروز ترامپ به نمایندگی از نظام استکباری امریکا آنهم را فریاد می زند.
وی اظهارکرد: آنچه ترامپ این روزها علیه مردم ایران فریاد می زند در واقع به خاطر اتاق های فکر جمهوری خواهان و توطئه های آنها در آمریکا است.
سردار سنایی راد افزود: ترامپ به نمایندگی از آنها ملت ما را تروریست و خلیج فارس ما را خلیج عربی می نامد، امروز ایران اسلامی و مردم قهرمان ما خاری در چشم آمریکا هستند و اجازه ایجاد نظم آنها را در منطقه اسلامی خاورمیانه ندادند و این حاصل عصبانیت آمریکایی ها از شکست آنها در سیاست های منطقه است .
وی گفت: سیاستی که به دنبال این بودند با اتکای به داعش و سایر نیروهای تکفیری دولت های قدرتمند اسلامی را تجزیه کرده و آنها را تبدیل به قدرت های ضعیف کنند و امروز در مقابل جمهوری اسلامی ایران احساس شکست و ناکامی می کنند.
وی با اشاره به کودتای 28 مرداد و متوقف شدن سند ملی شدن نهضت نفت ما با کمک آمریکایی ها توسط اشرار داخلی این نهضت و اضافه شدن 25 سال دیگر به عمر پلید دولت پهلوی افزود: با حمایت از یک رژیم وابسته، تحقیر بزرگی مانند حق توحش را بر ما تحمیل کرده بودند، کارشناسان آمریکایی در ایران در کنار حقوق های گزاف حق توحش دریافت می کردند .به این معنا که ملت بزرگ ما را آنچه که شایسته خودشان بود، تصور می کردند.
سردار سنایی راد گفت: نشست هایی که این روزها سران در دولت های وابسته به آمریکا برگزار می کنند و سازماندهی ضد انقلاب سنتی ما که ترور در مناطق شمال غرب و جنوب شرقی کشور را دنبال می کردند، سابقه طولانی دارد.
وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب آمریکا به دنبال جنایت های مختلفی بود مانند مداخله در صحرای طبس که ناکامی آنها باعث شد که صدام را حمایت کردند و در هشت سال جنگ از صدام حمایت کردند .
سرداری سنایی راد اظهار کرد: آمریکایی ها در جنگ مداخله مستقیم کردند از حمله به سکو های نفتی ما تا حمله به هواپیمای مسافربری و حدود 200 نفر ایرانی و غیرایرانی فدای امیال تجاوزکارانه امریکایی ها شدند و در ادامه نه تنها متنبه نشدند بلکه به دنبال مهار قدرت نظام جمهوری اسلامی با ظلم مضاعف بودند.
وی ادامه داد: ما به جرم پیشرفت در فناوری هسته ای مورد ظلم قرار گرفتیم و دانشمندان هسته ای ما ترور شدند و با فشار امریکایی ها حق مسلم ما دچار چالش شد و به رغم اینکه به سمت برجام رفتیم اما امروز این برجام را هم نقض کردند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.