به گزارش ایرنا حجت الاسلام هادی اسلامی امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلای امام خمینی (ره) افزود: آمریکا برای اجرای طرح خاورمیانه بزرگ برای بالا بردن امنیت رژیم غاصب صهیونیستی اقدام به لشکرکشی به کشورهای منطقه و حمایت گسترده از گروههای تروریستی مانند داعش کرد و در آخرین نقشه خود بارزانی را برای اجرای طرح استقلال کردستان عراق تحریک کرد.
وی تصریح کرد: با درایت نظام جمهوری اسلامی و جانفشانی های محور مقاومت گروههای تروریستی نظیر داعش نفسهای آخر خود را در عراق و سوریه می کشند و فتنه استقلال کردستان عراق هم با درایت رهبر معظم انقلاب و اقدام به موقع دولتهای ایران و عراق ابتر ماند.
وی خاطرنشان کرد: امروز در عراق دولتی همراه با جمهوری اسلامی سر کار است و در مبارزه با داعش ظرفیت جبهه مقاومت چند برابر شده و یک نیروی مشترک کار آزموده از مجاهدان کشورهای اسلامی در محور مقاومت و هلال اسلامی از ایران تا پشت بلندی های جولان شکل گرفته است.
وی با اشاره به اهمیت اجلاس اخیر روسای جمهور ایران، روسیه و آذربایجان از نظر شرایط حساس منطقه و در دوران پساداعش گفت: این اجلاس نقطه عطفی در همکاری های این کشورها در سطح منطقه ای و بین المللی خواهد بود.
وی به دیدار رئیس جمهوری روسیه با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: همکاریهای ایران و روسیه و دیدگاههای مشترک این دو کشور در مقابله با تروریست ها در سوریه و همچنین مسائل اقتصادی، آغازی برای افزایش همکاریهای این کشورها در برابر تحریم های آمریکا به شمار می رود.
امام جمعه موقت گناباد، بدعهدی های آمریکا در مساله برجام و قانون جدید تحریم کشورمان توسط رئیس جمهوری آمریکا را یادآور شد و گفت: مذاکره با آمریکا نوعی دیوانگی است و ما هزینه گزافی بابت این مساله داده ایم و مسئولان و دولتمردان نباید به هیچ کشور بیگانه ای اعتماد کنند و قدرت نظامی و موشکی و فناوری ما قابل مذاکره نیست.
شهرستان گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار:علیرضا حسن زاده/ ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
2095/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.