به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر افزود: بار دیگر مردم ایران با سلایق مختلف این اقتدار موشکی را به عنوان مظهر اقتدار ایران باور کردند و حتی مخالفان انقلاب اسلامی در خارج از کشور از این عملیات موشکی خوشحال شدند و به قدرت و اقتدار ایران ایمان آوردند.
وی ضمن تشکر از عزیزانی که با تیزبینی و درایت به موقع پاسخ دندان شکنی به تروریست‌ های تکفیری داده اند، بیان کرد: ایران اسلامی نشان داد قادر است در برابر هرگونه تهدید و قاطعیت، پاسخ محکم و کوبنده دهد و رژیم صهیونیستی و آل سعود فهمیدند که جواب ترقه بازی موشک است.
وی با اشاره به اینکه اقدام موشکی سپاه بعد از دفاع مقدس بی نظیر بوده است، افزود: این اقدام پیام روشنی به دنیا داشت که ایران توانایی نظامی لازم و کافی برای دفع هرگونه تهدیدی را دارد.
وی با بیان اینکه ایران در مساله امنیت با کسی شوخی ندارد، بیان کرد: این اقدام لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخت به طوریکه نفس در سینه آل سعود قطع شد.
امام جمعه خرم ‌آباد گفت: آل سعود بداند در برابر موشک ‌های ایران همچون مگسی است که قدرت پرواز ندارد.

** آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل اصلی فتنه در منطقه هستند
نماینده ولی فقیه در ادامه با اشاره به اینکه امریکا و رژیم صهیونیستی عامل اصلی فتنه در منطقه هستند، گفت: روز قدس تنها روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام و مسلمین بوده و نمادی از مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است.
وی افزود: مسلمانان جهان باید بدانند وجود صهیونیست ‌ها نه تنها برای فلسطین بلکه برای جهان اسلام خطر دارد و این رژیم به عنوان یک غده سرطانی باید از روزگار محو شود.
آیت الله میرعمادی هدف رژیم صهیونیستی را نابودی اسلام و مسلمین دانست و گفت: به برکت انقلاب اسلامی و روز جهانی قدس شاهد زوال این رژیم خواهیم بود.
وی افزود: داعشی های تکفیری مولود خبیث آمریکا هستند و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل یک شعار استراتژی برای اسلام است و این شعار باید زنده بماند.

** نماز عید فطر نماز وحدت، همبستگی و نشان از اجتماع بزرگ مسلمانان است
آیت الله میرعمادی اظهار کرد: پس از یک ماه بندگی خدا نماز عید فطر مهم ترین عمل است و مسلمانان باید با جمع شدن در کنار یکدیگر اقتدار خود را به دشمنان نشان دهند.
وی بیان کرد: نماز عید فطر، نماز وحدت، همبستگی، قدرت و نشان از اجتماع بزرگ مسلمانان دارد و باید با انسجام و باشکوه این نماز را بجا آورده شود.

** قوه قضاییه مظهر عدالت و اقتدار است
امام جمعه خرم آباد با اشاره به سالروز شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران با وفایش توسط منافقین کوردل گفت: شهید بهشتی مرد علم و عمل، بیان و قلم و دیانت و سیاست بود و با صلابت تمام خواری در چشم دشمنان بود که قربانی تروریست های منافق شد.
وی افزود: شهید بهشتی زحمات زیادی را قبل و بعد از انقلاب برای انقلاب اسلامی کشید و پایه گذار دستگاه قضا در کشور بود.
آیت الله میرعمادی اضافه کرد: مردم انتظار دارند قوه قضاییه با قاطعیت گریبان متجاوزان و متخلفان را بگیرد و به پرونده کلان فساد اقتصادی رسیدگی کند.
وی با بیان اینکه رئیس قوه قضاییه موضع گیری قاطع و انقلابی دارد، گفت: چه کسانی در نظام دست اندازی به بیت المال نقش داشتند؟ مردم انتظار دارند در این مورد قوه قضاییه عملکرد قاطعی داشته باشد تا و متجاوزین حیات خلوت برای خودشان درست نکنند.

** افتخارات جمهوری اسلامی ایران را با حاشیه‌ سازی تحت شعاع قرار ندهید
امام جمعه خرم آباد گفت: نظام جمهوری اسلامی افتخارات فراوانی دارد که باید حفظ شود و نباید با حاشیه ‌سازی این افتخارات را تحت شعاع قراردهیم.
آیت الله میرعمادی ادامه داد: مسئولان باید سپاه پاسداران را تقویت و در این زمینه وحدت و اتحاد و همبستگی بین مردم ایجاد کنند.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.