عباس اهرابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: ازابتدای سال تاکنون 26 واحد مسکونی روستایی نیز در خراسان شمالی به مددجویان این نهاد تحویل داده شده است.
وی با ذکر اینکه ساخت 49 واحد مسکونی شهری نیز از ابتدای سال تاکنون به اتمام رسیده و به مددجویان تحویل داده شده است اضافه کرد: اکنون 57 واحد مسکونی شهری نیز در حال ساخت است.
وی با اشاره به بهسازی 30 سرویس بهداشتی از ابتدای سال تاکنون گفت: در حال حاضرساخت 31 سرویس بهداشتی نیز در حال اجرا می باشد.
اهرابی گفت: در مجموع 529 واحد مسکونی از ابتدای سال تاکنون به مددجویان تحت پوشش تحویل داده شده که از این تعداد 424 واحد مربوط به تعمیرات واحد مسکونی بوده و ساخت 183 واحد نیز در دست اقدام است و به زودی به مددجویان تحویل داده می شود.
وی بیان کرد: برای مجموع واحدهای مسکونی تحویل داده شده، 28 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که از این میزان 17 میلیارد و 372 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی تامین شده است.
وی درباره واحدهای مسکونی که در زلزله اخیرخسارات وارد شد اظهارکرد: بیمه دانا مبلغ 25 میلیارد ریال برای بیش از یک هزار و 500 خانوارخسارت پرداخت کرده است.
در حال حاضر 33 هزار خانواده در خراسان شمالی با جمعیت 53 هزار نفر زیر پوشش اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که بیش از 47 درصد از این خانوارها یعنی حدود 16 هزار نفر در مناطق محروم ساکن هستند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.