حجت الاسلام قدیر محمدیان شنبه در آیین گرامی داشت پنجمین سالروز سفر مقام معظم رهبری به شهرستان اسفراین اظهار کرد: رهبری همیشه بر غیر اعتماد بودن آمریکا تاکید داشت واظهارات دونالد ترامپ به همه ثابت کرد که آمریکا قابل اعتماد نیست.
وی افزود: هدف از سخنان ترامپ اختلاف در میان مردم بود اما با موضع گیری های به موقع مسئولان بلند پایه نظام از جمله رئیس جمهوری و سایر مسئولان این امر موجب اتحاد در ملت شد.

***مدیران در تراز شهرستان منصوب شوند
امام جمعه اسفراین در بخشی دیگری از سخنانش با اشاره برکات مادی و معنوی سفر مقام معظم رهبری به شهرستان اسفراین گفت: اختصاص اعتبارات سفر رهبری به این شهرستان در زمانی که مشکل اعتبارت در کشور وجوداشت به کارگاه عمرانی تبدیل کرد.
حجت الاسلام محمدیان با اشاره به بیانات و تمجید رهبری در باره شهرستان اسفراین گفت: آنچه در پیام رهبری این شهرستان را بزرگ کرد اشاره به علما و تاریخ و فرهنگ و قدمت کهن این خطه بود.
وی افزود: با توجه به توصیفات و تمجید رهبری از این شهرستان، مسئولان ارشد شهرستان و کسانی که در انتصابات نقش دارند باید در تراز این شهرستان افراد را برای مناصب مختلف این شهرستان منصوب کنند .
امام جمعه اسفراین با بیان اینکه لازمه داشتن گام های قوی در شهرستان این است که افراد پویا ،مبدع ،باسواد و با تقوا داشته باشیم افزود: برا ی توسعه هر چه بیشتر شهرستان اسفراین نیازمند افراد کارآمد هستیم.
حجت الاسلام محمدیان گفت: اگر بناست که سلیقه های سیاسی میدان داری کنند باید از افراد کارآمد عبور کنیم و به سمت انسانهای که توانمند نیستند برویم.
وی تصریح کرد: در راستای تمجیدهای رهبری باید افراد کارآمد، با سواد، باتجربه، کارآمد و بری ازهواهای نفسانی انتخاب کنیم.
فرمانده سپاه شهرستان اسفراین نیز دراین آیین با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا گفت: ادبیات ناشایست ترامپ در دیپلماسی جهان هیچ جایگاهی ندارد.
سرهنگی الهی راد با بیان اینکه تاریخ آمریکا از ابتدا پر از جنایات برعلیه سرخ پوستان و سیاهپوستان و سایر ملت هاست گفت: این یاوه گویی ها ی رئیس جمهور آمریکا آخرین دست و پا زدن جبهه استکبار و نشان از عصانیت آنهاست.
وی گفت: ایران ونیروی سپاه ایران افتخار می کند که خار چشم دشمنان است و این یاوه گویی های دشمنان راه به جایی نمی برد.
شهرستان 120هزر نفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قراردارد و در 22مهرماه سال 91 میزبان مقام معظم رهبری بود.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.