به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، عباسعلی گریوانی اظهار کرد: با توجه به اتمام اجرای شبکه های اصلی جمع آوری فاضلاب در مناطق غرب و شهرک فرهنگیان شهر بجنورد ، اجرای شبکه های فرعی و نصب انشعابات فاضلاب این مناطق آغاز شده است .
وی افزود : این پروزه ها شامل اجرای شبکه فرعی جمع آوری فاضلاب منطقه غرب بجنورد واقع در بلوار امام خمینی غربی حد فاصل میدان شهید محمد زاده تا انتهای شهر به همراه نصب 2500 فقره انشعاب و اجرای شبکه فرعی جمع آوری فاضلاب شهرک فرهنگیان به همراه نصب 2000 فقره انشعاب فاضلاب است .
گریوانی با اشاره به مدت 6ماهه اجرای این طرح و بورز مشکلاتی دراین مدت برای ساکنان این مناطق از آنها خواست :با صبر و حوصله خود یاریگر این شرکت در اجرای هرچه بهتر این پروژه ها باشند .
وی خاطر نشان کرد : اجرای این پروژه ها در راستای ارتقاء بهداشت عمومی ، حفظ محیط زیست و حفاظت از منابع آب های زیر زمینی انجام می شود .
گریوانی گفت:ساکنان این مناطق در صورت تمایل به استفاده از تسهیلات بانکی می توانند جهت اطلاع بیشتر به امور آب و فاضلاب شهرستان بجنورد واحد مشترکین مراجعه نمایند .
شهر بجنورد مرکز استان خراسانشمالی است و دارای 88هزارو 528 مشترک آب و 36 هزار و772 مشترک فاضلاب است و حدود 48درصد جمعیت این شهر تحت پوشش خدمات فاضلاب شهری است.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.