به گزارش روز دوشنبه ایرنا، جواد نوروزی در نشست کمیته برنامه ریزی اسفراین با اشاره به شعارسال و تاکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان به تولیدات داخلی توجه بیشتری داشته باشند و نیازهای دستگاه مربوطه خود را از محصولات ایرانی برطرف کنند.
وی با بیان اینکه این شهرستان برای پیشرفت و توسعه نیازمند مشارکت بخش خصوصی است از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خواست: پروژه های قابل واگذاری بخش خصوصی را حتما واگذار کنند.
فرماندار اسفراین تصریح کرد: همه مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید با تلاش و عزمی جهادی و همدلی در راستای ارتقای توسعه و سازندگی و رفع موانع شهرستان برای اجرا و بهره برداری از پروژه ها و طرح های عمرانی گام های جدی و اساسی بردارند.
نوروزی جذب اعتبارات ملی توسط مدیران را یکی از شاخص های ارزیابی مدیران دستگاه های اجرایی در سال جاری بیان کرد و افزود: دستگاه های توانمند باید در حد امکان از ظرفیت بودجه ای امسال استفاده و با پیگیری های فراوان نسبت به جذب آن برای اجرای طرح ها و برنامه ها اقدام کنند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی در این نشست گفت: اسفراین تنها شهرستان استان با 2پارک ملی و 2منطقه حفاظت شده است و سازمان به دلیل تنوع زیستی نگاه خاصی به این شهرستان دارد.
علی اصغر مطهری با اشاره به اجرای طرح معرفی یک روستای سبز در هر شهرستان تا پایان امسال دراستان خواستار شکل گیری این مهم با مدیریت فرمانداری و دبیری محیط زیست شهرستان شد.
وی با اشاره به وجود صنایع بزرگ در این شهرستان از صاحبان صنایع این شهرستان خواست اقدامات انجام شده خود را برای کمک به کاهش آلودگی رسانه ای کنند.
شهرستان 120هزارنفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد.
7189/ 6042 خبرنگار: بتول صارمی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.