به گزارش ایرنا سرهنگ ابوالقاسم چمن شنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس بسیج دانشجویی استان بر تعامل با تشکل ها نیز تاکید و اظهار کرد: اما بسیج خطوط قرمزی دارد که اگر توسط تشکل ها رعایت نشود تعاملی ایجاد نخواهد شد.
وی افزود: امام‌ خمینی (ره) با درایت و دور اندیشی که داشتند تشکل بسیج را ایجاد کردند که این گونه تشکل ها برای ادامه تفکر انقلابی ضروری است، امروز جوانان بسیجی که در تشکل بسیج دانشجویی جلوه گر شده اند اهداف و آرمان های انقلاب را پیگیری می کنند.
سرهنگ چمن اظهار کرد: امروز بسیج بر مدار حرکت انقلابی رو به جلو است و امروز توطئه‌های دشمنان که برای جوانان در نظر گرفته اند و برای این قشر برنامه ریزی کرده اند توسط بسیجیان دانشجو خنثی می شود.
وی گفت: بسیج در همه اقشار بویژه دانشجویی و حوزه درصدد خنثی کردن توطئه‌های دشمنان هستند، بسیج دانشجویی آرمان‌ها و اهداف انقلاب را زنده نگاه می دارند.
چمن با اشاره به فرمایشات رهبری در خصوص ویژگی دانشجوی بسیجی گفت: خوش رویی، امیدوار به آینده، دارای اعتماد به نفس، خداباوری، ایمان قوی را از جمله ویژگی‌های جوانان بسیجی است.
مسئول سابق بسیج دانشجویی استان خراسان شمالی هم در این آیین گفت: بسیج دانشجویی با شکل گیری مد نظر رهبری فاصله دارد.
عبدالله امینی فر در آیین تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی این استان اظهار کرد: ایشان از بسیج دانشجویی انتظاراتی داشته اند که این اهداف هنوز آنطوریکه شاید و باید محقق نشده است.
در این آیین از عبدالله امینی فر قدردانی و محمود رضا یزدانی به عنوان سرپرست بسیج دانشجویی استان خراسان شمالی معرفی شد.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.