به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های آیین سیاسی و عبادی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد:
مداحان در عزاداری ها خالصانه عزاداری کنند و چیزهایی به مداحی ها اضافه نکنند که در اسلام وجود ندارد.
وی افزود: هیچ وقت نباید وسیله رسیدن به هدف، نامقدس باشد اگر هدف مقدس است باید وسیله هم مقدس باشد.
امام جمعه بجنورد گفت: عزاداری خوب است اما اگر مداحان دروغ و غلو در آیین های سوگواری اباعبدالله حسین(ع) برای گریاندن مردم بگویند به طور قطع گناه بزرگ مرتکب شده اند.
وی با بیان اینکه باید در عزاداری ها دقت و و سواس بیشتری داشته باشیم، اظهار کرد: به فرموده رهبری، سخنرانی ها باید بگونه ای باشد که مردم را با اهل بیت علاقه مند کند و این علاقه و محبت را استحکام ببخشد.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به موضوع اقلیم کردستان عراق گفت: استکبار و دشمن در موضوع کردستان تلاش دارد تا در جوار ایران لانه زنبور ایجاد کند و سبب ناآرامی شود.
حجت الاسلام یعقوبی گفت: استکبار تلاش دارد تا از این طریق در ایران، ترکیه و عراق ناآارمی و گرفتاری ایجاد کند و شاید تلاش دارد تا اسرائیل دوم در این منطقه بسازد تا به مرزهای جبهه مقاومت نزدیک شود.
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه توطئه های دشمن و مستکبران هر روز و هر ساعت برای ایران است و دشمن زنجیره وار و یکی پس از دیگری توطئه می چیند، موضوع کردستان عراق را توطئه دیگر عنوان کرد.
وی تصریح کرد: پروژه در کردستان و انتخابات و خوداتکایی کردها توطئه ای است که دشمن در برنامه دارد.
وی با بیان اینکه چرا موضوع انتخابات کردستان در این فصل رونمایی شده است گفت: استکبار وقتی دید که در جریان تکفیری ها به هدف نرسید و در روسیه و عراق شکست خورد و رزمندگان در لبنان مقاوت خود را به نمایش گذاشتند و توانستند هیچ طرفی ببندند، پروژه سنگین کردستان را بلافاصله اجرایی کرد.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تاکید کرد: این پروژه و موضوع رای گیری و انتخابات از پیش آماده بود تا در صورت شکست در اهداف، اجرایی شود.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.