به گزارش ایرنا، مردم قدرشناس این شهرستان در حالی پیکر این شهید را تشییع کردند که بوی اسپند و اشک های مردم در هم آمیخته بود؛ پدران و مادران شهدای روستاهای مسیر تشییع زودتر از همه کنار جاده رسیده بودند و ساعت ها برای آمدن فرزندشان لحظه شماری کردند.
روستائیان قبل از زادگاه شهید هم سنگ تمام گذاشته بودند، انگار محرم زودتر به این روستاها رسیده بود، حال و هوای محرم را می شد از همان ابتدای روستا احساس کرد.
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در این آیین گفت: این شهید مثل همه شهدای نیروی انتظامی برای حفظ ارزش های نظام کوشید و دراین راه به عالی ترین مقام که همان شهادت است رسید.
سردار علیرضا مظاهری با قدردانی از حضور مردم در این آئین افزود: مردم نشان دادند که قدر دان تلاش و حرکت این شهید که داوطلبانه به مرزهای کشور رفته بود هستند.
وی گفت: شهید شجاع در چند نویت داوطلبانه برای مقابله با اشرار به مرزها رفت و این بار به مراد دلش رسید.
وی افزود: ما فرزندان شما همچنان استوار در مسیر حفظ کشور می کوشیم و به این راه افتخار می کنیم .
امام جمعه تیتکانلو هم گفت: حتی اگر فقط به یک سوال آنهم اینکه چرا شهدا رفتند بیندیشیم برای سلامت جامعه و حفظ ارزش ها ی انقلاب کافی است.
حجت الاسلام نادعلی علیزاده اظهار کرد: هرگاه ما غفلت می کنیم حرکت یک شهید، تلنگری می شود برای همه که به این راه بیندیشم و نگذاریم این حرکت ها فراموش شود.
وی گفت: انقلاب با ایثار و جانفشانی شهدا و ایثارگران روی پا ایستاده و با وجود مردم غیرتمند و فداکار از هیچ تهدیدی نمی هراسد.
وی افزود: باید قدردان خانواده شهدا با تربیت چنین فرزندانی باشیم که مدافع حرمند یا مدافع حریم ارزش های نظام و انقلاب هستند.
وی گفت: بدون شک اگر از شهیدان قبل از شهادت سوال می‌شد که اگر فرصت دوباره‌ای داشتید چه می‌کردید، می گفتند راه ما جز دفاع از اصول اعتقادی و خدمت به مردم نیست.
وی تاکید کرد: برخی‌ها زمانی که به رفاه می‌رسند خود، خدای خود و خدمت به مردم را فراموش می‌کنند؛ از این رو باید به وظیفه‌ی خود در قبال مردم واقف بوده و راه شهدا را ادامه دهیم؛ چرا که قدرت، ثروت و مواهب دنیوی آنان را حتی لحظه‌ای از هدفشان دور نکرد
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.