به گزارش ایرنا سرهنگ دوم پاسدار علیرضا جنیدی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی ستاد هفته بزرگداشت دفاع مقدس بجستان، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، رژه نیروهای مسلح، تجلیل از رزمندگانی که بیشترین سابقه حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را داشتند و افتتاح طرحهای بسیج سازندگی با هزینه سه میلیارد و 500 میلیون ریال را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.
وی همچنین خواستار هم افزایی و توجه بیشتر در برخورد با آسیبهای اجتماعی شد و گفت: تاکنون در این زمینه خوب و موثر عمل نکرده ایم لذا باید در کنار برنامه ریزی منسجم، با افزایش فرصتهای شغلی در کاهش تبعات این آسیبها بکوشیم.
وی افزود: باید با پرهیز از شعار زدگی و با ترویج فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس، جامعه و از جمله نسل جوان را در برابر ترفندهای فرهنگی و اجتماعی دشمنان و آسیبهای اجتماعی بیمه کنیم.
سرهنگ جنیدی اظهار کرد: اگر گنجینه دفاع مقدس را به خوبی به نسل بعد انتقال دهیم، آثار و برکات خوبی برای جامعه به دنبال دارد در غیر این صورت به تدریج به فراموشی سپرده می شود لذا همه اقشار جامعه وظیفه حساس در این زمینه بر عهده دارند.
9874/2095/ 6053 خبرنگار: علی ایران پاک ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.