به گزارش ایرنا، سردار احمدرضا رادان عصر دوشنبه در دومین یادواره 351شهید نیروی انتظامی البرز، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع حریم در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج، افزود:مدافعین حرم به ما آموخته اند که دفاع از مظلوم و دین مرز ندارد.
وی اضافه کرد: اثر وجودی شهدا برای این است که مراقب باشیم فتنه پی در پی ادامه دارد و باید این فتنه ها را با بصیرت جواب داد.
رادان با بیان اینکه نباید دشمنان را همچون افراد خودی معرفی کرد، اظهار داشت:منافقین که در هر زمان ساز مخالف کوک می کنند، می خواهند در جبهه بچه رزمنده ها تزلزل ایجاد کنند، همین افراد دفاع مقدس را به تمسخر می گرفتند و امروز مدافعان حرم را سرزنش می کنند.
وی با اشاره به افزایش قابل توجه توان دفاعی کشور به ویژه در بخش ساخت موشک، گفت: شهدا در طول تاریخ و زمان چراغ راه ما هستند و شهدا مسیر را به ما نشان می دهندتا مسیر را گم نکنیم.
رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا افزود:راه شهدای ما راه حسین بن علی (ع)است و کیست که نداند پس از راه حسین (ع)بچه های حزب الله لبنان الگویشان را از رزمندگان ما گرفته اند.
وی گفت: حزب الله در کل منطقه گل می کند و نام حزب الله و سید حسن نصرالله چون ستاره ای بر سراسر منطقه فراگیر می شود و این برگرفته از شهدا است.
رونمایی از کتاب شهید جهانگیر جهازی، تقدیر از خانواده شهداو رونمایی از پاسگاه انتظامی به نام شهید محسن حججی از جمله های برنامه های دومین یادواره 351شهید فرماندهی انتظامی البرز، شهدای مدافع حریم و شهدای مدافع حرم بود.
7414/1535خبرنگار وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.