محمدرضا علی آبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فیلم سازان این استان در تولید آثار با مشکل اعتباری روبه رو بوده و در این زمینه نیازمند حمایت هستند.
وی افزود: اکنون استعداد های خوبی در این استان برای تولیدآثار سینمایی وجود دارد و به لحاظ نیروی انسانی نیز افراد توانمندی در این استان هستند اما فرصت برای اجرای کارها کم است.
وی خاطرنشان کرد: اکنون بسیاری از هنرمندان عرصه سینما از استان رفته و در تهران مشغول به فعالیت شده اند.
رئیس انجمن سینمای جوان خراسان شمالی، خواستار توجه و حمایت بخش دولتی و خصوصی از هنرمندان جوان در حوزه فیلم و سینما شد.

* برگزاری گردهمایی فیلم سازان و عکاسان انجمن سینمای جوانان استان
علی آبادی در بخش دیگر سخنان خود گفت: امروز به مناسبت روز ملی سینما، گردهمایی فیلم سازان و عکاسان انجمن سینمای جوانان استان برگزار می شود.
رئیس انجمن سینمای جوان خراسان شمالی اظهار کرد: این برنامه به منظور استفاده از تجربیات و معرفی هنرمندان جوان در محل سینما عمیق بجنورد برگزار می شود.
وی افزود: اکران فیلم سینمایی'الهه زیگورات'، برگزاری ورکشاب و اجرای زنده موسیقی از جمله برنامه های این دورهمی است.
وی افزود: ورکشاپ فیلم' الهه زیگورات'با حضور رحمان رضایی کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه کننده پیشکسوت ایران برگزار می شود که کارگردانی این فیلم را خود برعهده داشته است.
علی آبادی گفت: 'نیکان و بچه غول'، 'مسافری از رم'، 'این ترانه عاشقانه نیست'، 'الهه زیگورات'، 'اتانازی'، 'دختران انتظار'، 'آقای شانس'، 'آوای دریا'، 'غریبه' و 'مدار بسته' از جمله فیلم های ساخته شده توسط رحمان رضایی است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.