به گزارش ایرنا امیر سرتیپ کیومرث حیدری چهارشنبه در جمع کارکنان تیپ 130 ارتش خراسان شمالی بر اجرایی شدن طرح های آماده شده تاکید کرد و افزود: کارکنان باید در این خصوص مطالبه گری داشته باشند.
وی افزود: کار در ارتش در سه راستای ولایت مداری، عدالت محوری و شایسته سالاری انجام می شود.
وی بر رفع مشکلات معیشتی، اهمیت و زیر پوشش دادن بیماران سخت علاج، موضوع مهاجرت کارکنان فعالیت در مناطق و شرایط سخت آب و هوایی تاکید کرد و افزود: به تمامی مواردی که به زندگی اجتماعی و حرفه‌ای کارکنان مربوط است در قالب طرح پرداخته شده است، از تمامی فرماندهان توقع اجرا داریم و از تمامی کارکنان نیز پیگیری را خواستار هستیم.
امیر سرتیپ حیدری گفت: با وجود اجرای این طرح ها متاسفانه تعداد زیادی از کارکنان در این خصوص اطلاعاتی ندارند و از طرح ها بی خبر هستند، این طرح ها باید اطلاع رسانی شود تا تمامی نیروها از شرایط لازم بهره مندی برخوردار شوند.
وی به طرح نقل و انتقالات نیز اشاره ای کرد و گفت: در طرح هجرت نیز به مطالبات کارکنان اهمیت داده شده است.
وی با بیان اینکه بیماران سخت علاج فراموش شده بودند افزود: خوشبختانه در این طرح خود نیرو، همسر و فرزند نیز زیر پوشش برنامه های حمایتی قرار خواهد گرفت.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی در این جلسه از کارکنان تیپ 130 ارتش خراسان شمالی خواست تا نیروهایی که از اجرای 23 طرح با خبر هستند و از مزایای آن استفاده کرده اند بلند شوند که تعداد محدودی بلند شدند.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سید حسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.