حسین فرخنده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کتابخانه مرکزی بجنورد و کتابخانه های عمومی شهر اسفراین و آشخانه برای بهره برداری آماده شده اند.
وی افزود: کتابخانه مرکزی بجنورد با چهار هزار و 25 مترمربع فضا اجرا شده است و برای آن تا کنون 83 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی، وسعت کتابخانه های عمومی در اسفراین و آشخانه را 2 هزار و 200 مترمربع عنوان کرد و گفت: برای اجرای کتابخانه عمومی شهر اسفراین تا کنون 51.4 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: تا کنون 48 میلیارد ریال نیز برای اجرای کتابخانه عمومی شهر آشخانه اعتبار هزینه شده است.
فرخنده در بخش دیگر سخنان خود از بهره برداری از هشت باب کتابخانه روستایی در استان طی تابستان امسال خبر داد و گفت: در مجموع با بهره برداری از این کتابخانه ها در مجموع، 10 هزار مترمربع به فضای کتابخانه ای استان افزوده می شود.
*نشانی سایت ایرنای خراسان شمالی http://www.irna.ir/nkhorasan ، کانال تلگرامی https://t.me/irnabojnurd و صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی هم در اینستاگرام ttps://www.instagram.com/irnabojnurd است.
هم چنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به نشانی https://t.me/irnaBOJ تلگرام کنند.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.