داود احمدیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح اکنون در بیمارستان ثامن الائمه در حال انجام است و امسال پنج میلیارد ریال برای تعمیرات اساسی در این بیمارستان هزینه می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امسال 600 میلیون ریال برای مرکز درمانی اسفراین و 500 میلیون ریال برای تعمیرات اساسی مرکز درمانی شیروان هزینه می شود.
احمدیان در بخش دیگر سخنان خود در باره خرید تجهیزات پزشکی در بیمارستان ثامن الائمه(ع) گفت: پارسال یک دستگاه زباله سوز و تجهیزات سی.آر (تجهیزات رادیولوژی) خریداری و تامین شده است.
وی، یونیت دندانپزشکی، الکتروشوک و دستگاه ماشین بی هوشی را از دیگر تجهیزات خریداری شده در سال گذشته عنوان کرد.
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: امسال نیز نیازسنجی از تجهیزات مورد نیاز مراکزدرمانی در حال انجام است تا بر اساس اولویت تهیه و خریداری شود.
وی از جذب 6 نفر پزشک متخصص در سال گذشته در مراکز بیمارستانی تامین اجتماعی استان خبر داد و افزود: امسال نیز تعدادی پزشک متخصص در استان جذب می شود.
احمدیان اظهار کرد: اکنون پزشک متخصص مغز و اعصاب و پاتولوژیست به تعداد نیاز در استان وجود ندارد و نیاز است تا برای پاسخ به نیاز، متخصصان این رشته ها در استان حضور یابند.
جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در خراسان شمالی شامل 112 هزار نفر بیمه شده و بیش از 13 هزار نفر مستمری بگیر است که با در نظر گرفتن افراد خانواده بیمه شدگان، جمعیت تحت پوشش این سازمان برای خدمات درمانی به بیش از 330 هزار نفر می رسد.
*سایت ایرنای خراسان شمالی به نشانی http://www.irna.ir/nkhorasan ، کانال تلگرامی به نشانی https://t.me/irnabojnurd و صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی هم در اینستاگرام به نشانی ttps://www.instagram.com/irnabojnurd در دسترس همگان است.
هم چنین هموطنان گرامی دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را به نشانی https://t.me/irnaBOJ تلگرام کنند.
7185/ 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.