حجت الاسلام نور الله قدرتی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه هم اکنون جزئیات این پرونده مشخص نشده است افزود: متهم به قتل در بیمارستان بستری است و به علت شرایط روحی و روانی جزئیات این حادثه هنوز دقیق مشخص نشده است.
وی افزود: هم اکنون این مادر قادر به پاسخگویی نیست، با بهبودی شرایط جسمانی مادر، جزئیات پرونده هم بیشتر بررسی خواهد شد.
وی با بیان اینکه هنوز علت خاصی برای این قتل مشخص نشده است گفت: هم اکنون یک اتفاق ناگوار در این استان رخ داده اما جزئیات این حادثه تاکنون مشخص نشده است.
وی با بیان اینکه اعلام جزئیات این پرونده موکول به آینده خواهد شد افزود: بررسی جزئیات این حادثه تخصصی است متخصصان و کارشناسان مربوطه در این خصوص مشغول به فعالیت هستند.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، رئیس کل دادگستری خراسان شمالی همچنین در باره جزئیات قتل سه کودک ۳، ۶ و ۸ ساله توسط مادرشان در یکی از روستاهای توابع شهرستان مانه و سملقان گفت: تحقیقات در خصوص انگیزه وقوع قتل و نظریه پزشکی قانونی مبنی بر احتمال جنونی آنی و یا استفاده مواد مخدر و داروهای روان گردان ادامه دارد.
وی اظهار کرد: این زن که شش ماهه باردار بود پس از سفر همسرش به تهران فرزندان خود را به قتل رسانده و با پرتاب خود از روی ارتفاع مقابل منزلش قصد خودکشی داشته که موفق نشده و آسیب جدی به وی و جنین وارد نشده است.
این مقام قضایی در استان خراسان شمالی خاطر نشان کرد: هر سه کودک با ضربات چاقو به صورت مشترک از ناحیه شکم و سر مورد جرح قرار گرفته و آثار متعدد ضربات چاقو و کبودی بر روی اجساد مشاهده شده است.
وی اظهار داشت: بنا بر اظهارات جد پدری بچه‌ها هر روز به مغازه وی می‌رفتند و در روز حادثه خبری از آن‌ها نبوده و همسرش را برای سرکشی به منزل دخترش راهی می‌کند و وی با ورود به منزل متوجه فوت نوه هایش شده و با ایجاد سر و صدا اهالی روستا متوجه شده و متهم را به بهداری منتقل کرده و موضوع به پلیس گزارش می‌شود.
این مقام قضایی تصریح کرد: درحال حاضر متهم که به لحاظ روحی و روانی درحال نامناسبی به سر می‌برد تحت الحفظ به بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد منتقل شده و پرونده با شکایت پدر مقتولان پرونده درحال رسیدگی در شعبه بازپرسی است.
قدرتی یادآور شد: با تحقیقاتی که از محل سکونت متهم شده و با توجه به اظهارات شاکی و شاهدان، فقر و بی پولی دلیل وقوع این حادثه دلخراش نبوده و تحقیقات در خصوص انگیزه وقوع قتل و نظریه پزشکی قانونی مبنی بر احتمال جنون آنی و یا استفاده مخدر و داروهای روان گردان ادامه دارد.
روستای کهنه جلگه بیش از 500 خانوار جمعیت دارد و در 110 کیلومتری اشخانه قرار دارد.
*مراجعه به سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو کردن آدرس صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هم چنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به نشانی https://t.me/irnaBOJ تلگرام کنند.
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.